Media

Mistrzowie Uczenia się!
Miło nam poinformować, że w głównym wydaniu wiadomości w TVP Rzeszów ukazał się materiał poświęcony sukcesom jakie osiągają uczestnicy warsztatów "Ucz się inteligentnie - angielski w skojarzeniach". Zachęcamy do obejrzenia materiału i wysłuchania opinii dzieci i rodziców.


Okiem eksperta - publikacje naszych trenerów!
Zespół EIE Engram tworzy doświadczona kadra wysoko wykwalifikowanych specjalistów: psychologów, pedagogów, logopedów, psychoterapeutów, terapeutów zajęciowych, trenerów biznesu, doradców zawodowych i psychospołecznych. Publikacje naszych trenerów można przeczytać na łamach portali edukacyjnych dla rodziców i nauczycieli.


Engram wśród prelegentów II edycji konferencji YOUNG LEARNERS!
Podczas konferencji dzieliliśmy się swoją wiedzą i doświadczeniem z nauczycielami oraz lektorami języków obcych uczących dzieci od przedszkola do gimnazjum.

Engram w TVP Kraków!
W murach naszego Instytutu nakręcono fragmenty odcinka programu Pomysł na sukces.

Engram w Radiu Politechniki Krakowskiej!
Czy zasada trzech "Z" nadal się sprawdza? Jak wykorzystywać obie półkule mózgu równie efektywnie? Co to są mapy myśli? O tym wszystkim opowiedziała trenerka Instytut Engram w Poranku w Nowinkach. 

Engram gościem Programu Polskiego Radia!
Nasza trenerka Paulina Młodzianowska wystąpiła w roli eksperta na antenie radiowej Czwórki w dyskusji na temat problemów genialnych dzieci.

 

Jak nauczyć się szybko czytać radzi trener Instytutu Engram:

Jak efektywnie się uczyć radzi trener Instytutu Engram:

 

Badania

 

Ucz się inteligentnie – angielski w skojarzeniach to program dydaktyczny z 12 letnim stażem, zatwierdzony przez pedagogów i metodyków. Wyniki badań wpływu programu Ucz się inteligentnie na sukces w szkole zostały przedstawione w pracy dyplomowej pt. „Neuropedagogika i neurodydaktyka - chwilowa moda czy przyszłość polskiej oświaty?” napisanej pod kierunkiem dr Krystyny Grzesiak.

W badaniu wzięło udział 144 uczniów klas IV-VI, którzy są absolwentami programu Ucz się inteligentnie (ukończyli program nie później niż 6 miesięcy przed badaniem). Badania ankietowe zrealizowano w okresie od stycznia do maja 2014 roku.

60% absolwentów programu Ucz się inteligentnie odczuwa większą przyjemność 
z chodzenia do szkoły niż przed wzięciem udziału w warsztatach.

78% dzieci uważa, że program Ucz się inteligentnie 
wpłynął pozytywnie na ich uczenie się.

57% uczestników warsztatów Ucz się inteligentnie potwierdza, 
że podniosła się średnia ich ocen.

82% absolwentów zauważyło zdecydowany wzrost 
tempa czytania i zrozumienie tekstu.

 

Formularz kontaktowy

 
 
 
 
    

zgoda2

 



logo s

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki Prywatności.