Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, oligofrenopedagog. Posiada bogate doświadczenie w stosowaniu technik pamięciowych, które towarzyszyły jej już od szkoły podstawowej. Będąc uczennicą klasy 5 ukończyła dwustopniowy Kurs Doskonalenia Zdolności Poznawczych. Od tamtej pory mnemotechniki stosowała w nauce szkolnej, na studiach i w pracy zawodowej.
W latach 2013-2019 była pomysłodawcą, koordynatorem projektów i instruktorem prowadzącym warsztaty edukacyjne dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w województwie lubelskim, skupiając się na poszerzaniu kompetencji poznawczych, czytelniczych i koncentracyjnych oraz pracy nad wyobraźnią i kreatywnością. Od 2015 roku pracowała jako pedagog w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie diagnozowała dzieci z trudnościami edukacyjnymi.
W latach 2015-2018 pełniła funkcję wicedyrektora prywatnej szkoły podstawowej, gdzie współorganizowała procesy wychowawczo-terapeutyczno-edukacyjne (współtworzyła i kontrolowała realizację dokumentacji IPET), poszerzając swoją wiedzę z zakresu pracy pedagogicznej z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Jako pracownik szkoły podstawowej miała możliwość obserwacji i identyfikacji trudności szkolnych uczniów, dzięki czemu trafnie dobiera metody pracy. Od 2023 roku zajmuje stanowisko nauczycielki współorganizującej proces kształcenia w szkole podstawowej, spełniając swoją potrzebę pracy z uczniami z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Z Europejskim Instytutem Edukacji Engram związana od 2018 roku.
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wydział pedagogiki i psychologii na kierunku pedagogika specjalna, certyfikowana trenerka Sensoplastyka ® Elementy od 2016 roku oraz oligofrenopedagog po ukończeniu studiów podyplomowych w 2022 roku. Specjalizuje się w edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz Zespołem Aspergera.