Trenerzy Efektywnej Nauki i Szybkiego Czytania

 
Ewa Bącler

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz psycholog społeczny, certyfikowany coach, trener rozwoju osobistego, psycholog - konsultant pozytywnej psychoterapii, trener programu "Spadochron" z dziedziny planowania kariery. Pasjonatka rozwijania potencjału ludzi i budowania kultury proefektywnościowej w organizacjach. Swoje doświadczenia z wieloletnich pobytów zagranicznych - Rosja i USA przekuwa w rozwijanie autorskiego programu "Everyone can shine" ukierunkowanego na odkrywanie mocnych stron, preferencji edukacyjno-zawodowych i rozwijania odporności psychicznej, skierowanego do uczniów, osób indywidualnych, szkół i organizacji. Prywatnie mama gimnazjalisty i trzecioklasisty.

 
Katarzyna Cebulska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Pedagog, teolog,  dyplomowany coach, terapeuta RTZ. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie o specjalności psychopedagog i pedagog specjalny oraz teologii o specjalności teologia nauczycielska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyła podyplomowo Międzynarodowe Studia Coachingu w Zabrzu oraz Szkolenie Specjalistyczne z Mediacji Rodzinnych w Polskim Instytucie Mediacji uzyskując tytuł mediatora rodzinnego. Doświadczenie zawodowe w zdobywała m.in. pracując w szkole, przedszkolu, Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne dla kobiet doświadczających przemocy domowej. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dziećmi i dorosłymi, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prywatnie miłośniczka zwierząt, a zwłaszcza psów. W relacjach z ludźmi stawia na życzliwość i uśmiech.

 
Katarzyna Chrzanowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, life coach. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla młodzieży i dorosłych. Przez ponad 10 lat związana z Wielką Brytanią, gdzie pracowała z osobami niepełnosprawnymi ruchowo, a także prowadziła rekrutacje i szkolenia na asystentów osób niepełnosprawnych. Ma również doświadczenie jako rekruter w agencji rekrutacyjnej w Polsce, a podczas rocznego pobytu w Kanadzie pracowała jako rekruter telefoniczny w dziale wewnętrznym firmy marketingowej w Ottawie. Z wykształcenia magister filologii polskiej ze specjalizacją nauczycielską oraz magister psychologii (oba kierunki studiowała na Uniwersytecie Warszawskim). Przez rok była co-terapeutą w Akademickim Ośrodku Psychoterapii (UW), odbyła również staż wFundacji Pomocy Psychologicznej i Edukacji Społecznej RAZEM, w ramach którego współprowadziła grupę wsparcia dla dorosłych, zajęcia z animacji dla seniorów oraz grupę warsztatową dla młodzieży z niepełnosprawnościami intelektualnymi (warsztaty na temat komunikacji, bezpiecznego wyrażania emocji, przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej, elementy pracy z ciałem, pracy z rysunkami, itp.). Ukończyła Studium Coachingu MLC w Warszawie i Coaching oparty na potrzebach z Pernille Plantener. Dzięki pracy z niepełnosprawnymi miała okazję ćwiczyć patrzenie z różnych perspektyw, szukanie niestandardowych rozwiązań, elastyczność, mobilność i skrupulatność. W pracy najważniejsze jest dla niej wspieranie ludzi w budowaniu ich samodzielności i zaradności.

 
Aleksandra Dąbrowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog. Absolwentka psychologii społeczności na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Otwarta na ludzi, potrafi inspirować i motywować do pracy. Jest bardzo dobrym obserwatorem rzeczywistości. Jako animatorka czasu wolnego dla dzieci prowadzi zajęcia z wykorzystaniem metod kreatywnego myślenia. Dla młodzieży i osób dorosłych realizowała zajęcia z zakresu integracji grupy oraz umiejętności społecznych. Uwielbia pracę z ludźmi. Jej dwie największe pasje to podróże i muzyka. Marzy o nagraniu własnej płyty.

 
Magdalena Fojcik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, trener kompetencji psychospołecznych. Od 10 lat realizuje warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywnej pracy zespołowej, etyki oraz twórczego rozwiązywania problemów. Pracując z różnymi grupami zawodowymi, dzieli się wiedzą na temat sposobów budowania odporności psychicznej na stres oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim, kończy studia z psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Kompetencje trenerskie rozwijała w ramach rocznej Szkoły Trenerów prowadzonej przez Stowarzyszenie Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik. Ulubiona forma pracy – interaktywny warsztat, ulubione narzędzie pracy – dyskusja. Ulubione pytanie – dlaczego?

 
Karolina Jóźwik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi, trener.  Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów KRT I Stopnia. Swoje doświadczenie zdobywała głównie w Stowarzyszeniu Q Zmianom, gdzie pracowała jako autorka scenariuszy, koordynatorka projektów młodzieżowych oraz trenerka warsztatów psychoedukacyjnych skierowanych do dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Łącznie zrealizowała ponad 600 godzin pracy warsztatowej z różnymi grupami. Oprócz tego pracowała z dziećmi stosując platformę e-learningową Khan Academy (ponad 150 godzin). Miłośniczka korzystania z TIK, grywalizacji i myślenia wizualnego w edukacji. Związana jest również ze światem badawczym, a ściśle z badaniem wzmożonej pobudliwości psychicznej u osób szczególnie uzdolnionych. Prywatnie zwolenniczka aktywnego wypoczynku i gier planszowych.

 
Kinga Kasparek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, dyplomowany psychopedagog kreatywności, obecnie studiuje edukację artystyczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała jako wychowawca, animator oraz trener. Ukończyła staż w Gruntowni - centrum dobrych szkoleń jako trenerka i współautorka scenariuszy z cyklu warsztatów "Z bajką w świat emocji". Były to zajęcia dramowe oparte na bajkoterapii, arteterapii oraz terapii dźwiękiem. Realizowała współautorskie warsztaty w domu dziecka z rozwoju kreatywności w wymiarze 40h. Ukończyła staż w Fundacji Druga Strona Lustra, na którym przepracowała 85h, m.in na warsztatach z dziećmi z Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychiatrii I Neurologii. Była wolontariuszką w Akademii Przyszłości jako Tutor, którego zadaniem było zaszczepić w jej podopiecznym wiarę w siebie i swoje możliwości. Prowadziła zajęcia dla dzieci z 3 klasy szkoły podstawowej z funkcjonowania w grupie, integracji oraz współpracy. Jest instruktorką snowboardu, miłośniczką książek i jogi. Uwielbia trekking w górach i szum morza.

 
Maja Kempińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą jako pedagog, trener, wychowawca, terapeuta i przede wszystkim jako ich "pomocna dłoń". Ma sporą rodzinę, w której poza mężem i dziećmi jest również miejsce dla dwóch owczarków i świnki morskiej :) W wolnych chwilach z radością rozwija swoje hobby, czyli wędruje po górskich szlakach, jeździ na rowerze oraz na nartach.

 
Magdalena Kępka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog - specjalność opiekuńcza z terapią pedagogiczną. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Aktorka w Grupie Teatralnej No Potatoes w Lublinie. Prowadzi warsztaty z improwizacji teatralnej i komunikacji interpersonalnej. Pracowała z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak też z trudną młodzieżą świetlicy socjoterapeutycznej. Z zamiłowania projektantka, krawcowa i stylistka.

 
Patrycja Kirszenstein

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, dyplomowany pedagog, ale przede wszystkim praktyk. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałbrzychu. W trakcie realizacji studiów na kierunku "Mentoring i coaching" w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy  z dziećmi, młodzieżą i dorosłym. Od kilku lat prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym z zakresu nauki języka angielskiego oraz zajęcia psychoruchowe. Specjalizuje się również w szkoleniach biznesowych, rozwojowych, a w kontaktach z ludźmi najbardziej ceni szczerość i poczucie humoru. Nie wyobraża sobie życia „siedząc w fotelu” - uwielbia sport, a jej pasją jest gra w squasha.

 
Paulina Kołodzińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, arteterapeuta, trener. Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego. Ukończyła studia Animacji społeczno–kulturalnej, Arteterapii oraz Psychologii. Jako trener pracuje zawodowo od 2010 roku. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dziećmi i dorosłymi, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadziła szkolenia i warsztaty z zakresu technik sprzedaży, jak również kompetencji interpersonalnych i technik efektywnego przyswajania nowych informacji. Przez ponad 4 lata sprawowała opiekę nad Trenerami Wewnętrznymi, szkoląc ich z zagadnień trenerskich: prowadzenie warsztatów i szkoleń, udzielanie informacji zwrotnych czy prowadzenie coachingów. Prywatnie: miłośniczka natury, jogi, medycyny naturalnej, a także szczęśliwa posiadaczka dwóch szalonych kundelków.

 
Beata Knap

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, ACC ACF Coach oraz doradca zawodowy. Jest absolwentem Psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie, Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Od 10 lat związana z branżą Funduszy Unijnych. Zawodowo zajmuje się przygotowaniem i zarządzaniem projektami szkoleniowymi. Projektuje i realizuje szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, asertywności i innych związanych z rozwojem osobistym. Doradza w wyborze kariery zawodowej, wspiera w procesie zmiany podczas sesji coachingowych, pracuje z rodzicami podczas warsztatów umiejętności rodzicielskich. Prywatnie jest mamą Celiny, miłośniczką podróży, amatorką przygód i nadal uczy się gotować.

 
Kinga Komar

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną na Akademii Ignatianum w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywła pracując z dziećmi w Rumuni. Już jako młoda osoba wyjechała na EVS (European Voluntary Service), aby uczyć młodzież i rozwijać ich zainteresowania. Uczyła ich języka angielskiego oraz prowadziła zajęcia grupowe o różnej tematyce m. in. twórcze/aktywne spędzanie czas wolnego, dbałość o środowisko, rozwój, komunikacja i współpraca w grupie. Od kilku lat pracuje jako terapeuta zajęciowy z osobami niepełnosprawnymi. Uczestniczka licznych projektów oraz wymian międzynarodowych, podczas których miała okazję nie tylko pracować z grupami, ale także zagłębiać się w kulturze i zwyczajach rdzennych mieszkańców co zaowocowało jej wielką miłością do podróży. Wychodzi z założenia, że człowiek uczy się całe życie, dlatego  nauka powinna być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Prywatnie kocha sport, biega, jeździ na rowerze i rolkach, chodzi po górach, czyta książki.

 
Marzena Kowalczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, profilaktyk, certyfikowany coach ICF, specjalista z zakresu szkoleń psychologicznych, zwłaszcza z zakresu profilaktyki (agresja, przemoc, uzależnienia, Niebieska Karta) i umiejętności społecznych (komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, budowania współpracy, motywowania, radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z emocjami, wypalenia zawodowego). Prelegentka licznych spotkań i konferencji dla nauczycieli (Agresja i przemoc w szkole – Konferencje Psychologów i Pedagogów Szkolnych, Wrocław 2014; Mam klasę – pracuję z klasą – o budowaniu autorytetu wśród dzieci i młodzieży; Kielce 2015). Prowadzi warsztaty i szkolenia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie całej Polski. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła szereg szkoleń i kursów dotyczących pracy z grupą,  m.in. 160h kurs „Trener sukcesu – prowadzenie szkoleń”, realizowany przez Pracownię Psychologiczną Elżbiety Sołtys w Krakowie; 136h kurs „Wewnętrzny coach – najefektywniejsza forma rozwoju” realizowany przez HPR Group oraz „Trening Rozwoju Osobistego” realizowany przez Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków w Krakowie.

 
Judyta Litwin

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Jako trener umiejętności psychospołecznych szkoli licealistów. W ramach współpracy z Fundacją Kierunek Rozwój prowadzi warsztaty profilaktyczne z zakresu dobrego traktowania w szkołach podstawowych oraz z problematyki uzależnień w gimnazjum i liceum. W projektach normalizacyjnych uczestniczy przy testach IDS-2 oraz DTVP-3 i MFF. Realizuje badania dotyczące zdolności poznawczych, funkcji zarządczych, umiejętności psychomotorycznych, kompetencji społeczno-emocjonalne, kompetencji szkolnych i postaw wobec pracy wśród dzieci w wieku 5-20 lat na terenie całej Polski. Współpracowała z Fundacjami pomagając dzieciom w rodzinach zastępczych. Doskonaliła język angielski podczas rocznego pobytu w Londynie. Ukończyła kurs trenerski "Train the training ". Obecnie jest w trakcie kursu Szkoły Trenerów Warsztatów Umiejętności Psychospołecznych Fundacji Kierunek Rozwój. Kocha jazz, a w wolnych chwilach śpiewa w zespole. W ludziach ceni kreatywność i odwagę.

 
Beata Maleska-Pająk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, wieloletni nauczyciel, pedagog, instruktor teatralny, profilaktyk. Z zamiłowania anglista i edukator historii najnowszej we współpracy z Instytutem Pamięci Narodowej. Pracuje z uczniami w różnym wieku – od szkoły podstawowej po studentów. Zafascynowana aktywnymi metodami pracy z młodzieżą oraz teatrem amatorskim i profilaktycznym, który może pełnić funkcję terapeutyczną. Regularnie od 7 lat prowadzi warsztaty teatralne w ramach Śląskich Przystanków PaT. Uczy emisji i dykcji głosu, choreografii, poruszania się w przestrzeni scenicznej, recytacji oraz tego co związane z ciałem i teatrem. Swój wolny czas poświęca przede wszystkim podróżom w gronie rodzinnym. Uwielbia pływanie, nordic walking, taniec, a także sport walki crav maga.

 
Justyna Michalska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, certyfikowany trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziecimi i osobami dorosłymi. Od 9 lat związana ze szkolnictwem osób dorosłych. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunkach marketing na rynkach krajowych i międzynarodowych oraz specjalność menedżerska. Ukończyła studia podyplomowe z zarzadzania zasobami ludzkimi i Szkołę Trenerów Metrum w Katowicach. Zarządza placówkami szkół dla dorosłych na Śląsku i Małopolsce. Trenerka komunikacji interpersonalnej, motywacji, marketingu, redukcji stresu dla maturzystów i pisania dokumentów aplikacyjnych. Praca z dziećmi przynosi jej wiele radości i satysfakcji. W życiu kieruje się mottem: ,,Dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną’’.  Prywatnie żona i mama dwójki wspaniałych chłopców. Miłośniczka zieleni, pieszych wycieczek górskich, spacerów po lesie i zabawy z rodziną.

 
Maria Piwowarczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, life coach, pedagog. Posiada uprawnienia mediatora w zakresie mediacji rodzinnej. Pasjonatka psychologii oraz rozwoju własnego i innych. Powołana do pracy z ludźmi. Współtworzy i prowadzi Weekendowe Warsztaty Rozwojowe – warsztaty rozwoju osobistego dla młodzieży i dorosłych, oparte o metody i narzędzia coachingowe. Główne obszary warsztatów to: rodzicielstwo, relacje, kariera oraz motywacja. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Głęboko wierzy w to, że wszystko co nas spotyka ma swój cel i działa dla naszego dobra. Jej ulubiony cytat to: "Każdy człowiek powinien wiedzieć, że ma do zaoferowania światu coś, czego świat bez jego udziału nie otrzyma”.

 
Sylwia Płukis

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, trener, edukator, pedagog. Od 20 lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi, środowiskiem biznesowym i edukacyjnym. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Posiada wykształcenie pedagogiczne, socjologiczne ze specjalizacją Coaching i psychologia społeczna. Jest dyplomowanym pracownikiem socjalnym oraz certyfikowanym trenerem i coachem. Członek ICF POLSKA i Amnesty Internationale Polska. Były Wiceprezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Twórca Klubu Malucha "Wyspa Skarbów" w Wodzisławiu Śląskim. Kierownik jednostki terenowej "Flota Młodych" - świetlicy dla młodzieży w latach 2009-2013. Wierzy w potencjał ludzki, w siłę do zmiany, która tkwi w każdym z nas. Żona, przyjaciółka, matka trójki fantastycznie różnych chłopaków. Kocha podróże, dobrą książkę, jazdę na rolkach i rowerze, przebywanie w dobrym towarzystwie i czarną aromatyczną kawę :)

 
Matylda Przybylska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psychopedagog kreatywności. Obecnie kontynuuje studia magisterskie na kierunku edukacja zdalna i grafika komputerowa na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Trenerka warsztatów kreatywności dla przedszkolaków opartych na metodzie Carla Orffa i aktywnego słuchania muzyki oraz akcji „Rowerowy Maj”. Ukończyła staż w Gruntowni – centrum dobrych szkoleń jako trenerka i współautorka scenariuszy z cyklu warsztatów „Z bajką w świat emocji” dla przedszkolaków, później pracowała realizując zajęcia dramowe oparte na bajkoterapii, arteterapii oraz terapii dźwiękiem, rozwijające inteligencję emocjonalną. Prowadziła zajęcia rozwijające umiejętności miękkie, wspierające współpracę i integrację dla uczniów klas trzecich.  Współtworzyła cykl warsztatów z rozwoju kreatywności w domu dziecka. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała w pracy jako trenerka, współorganizator obozów letnich i zimowych, wychowawca, nauczyciel języka angielskiego, animator czasu wolnego, wieloletnia drużynowa gromady zuchowej oraz instruktorka harcerska. W wolnym czasie uwielbia podróżować, grać w gry planszowe oraz próbować nowych rzeczy.

 
Edyta Rogozińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, certyfikowany trener, doradca zawodowy, pedagog i mediator. Ukończyła Śląską Szkołę Trenerów MERITUM, uprawniającą do pracy z grupami na poziomie 5 European Qualification Framework. Absolwentka doradztwa zawodowego na Politechnice Krakowskiej, resocjalizacji na Uniwersytecie Jagiellońskim i pedagogiki specjalnej na UMCS w Lublinie. Ukończyła również Szkołę Mediacji Krajowego Centrum Mediacji w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych (nauczyciel w stopniu mianowanym). Prowadzi warsztaty dla uniwersytetów trzeciego wieku, realizując program autorski z zakresu usprawniania pamięci u seniorów. Prywatnie uwielbia być w ruchu i wśród ludzi. Biegaczka – inicjatorka i współzałożycielka klubu biegowego Zakrzowiec Team Challenge. Miłośniczka Puszczy Niepołomickiej. Szczęśliwa żona Darka i mama Zosi.

 

 
Ilona Rytwińska-Berc

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach. Absolwentka filologii germańskiej o specjalnościach pedagogicznej i translatologicznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II w Lublinie oraz studiów podyplomowych w zakresie coachingu i neurolingwistycznego programowania. Certyfikowany coach ICI oraz Practicioner In the Art of NLP. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu zarówno dzieci jak i dorosłych. Niestrudzony słuchacz i rozmówca. Zafascynowana rozwojem osobistym i mnemotechnikami. Wierzy w potencjał każdego człowieka i stara się go wydobyć. Prywatnie kocha podróżować oraz rodzinnie układać puzzle.

 
Agnieszka Sprawka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, certyfikowany kinezjolog edukacyjny (Certyfikat Educational Kinesiology Foundation, USA), doradca zawodowy. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener umiejętności miękkich w projekcie Aktywator II i Polska Szkoła Human Resources. Doradca zawodowy z doświadczeniem w realizacji licznych programów. W ramach współpracy z Domem Kultury "Czechów" w Lublinie prowadzi prelekcje dla szkół podstawowych i gimnazjalnych. Ukończyła kurs trenerski Coaching grupowy realizowany przez Fundację dla Jedności oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.

 
Aleksandra Stolarska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, z wykształcenia psycholog, pedagog i trener biznesu. Doświadczenie zdobywała pracując między innymi w organizacjach NGO na terenie województwa mazowieckiego, w których zrealizowała ponad 600 godzin warsztatów dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych o tematyce motywacji, mnemotechnik, komunikacji, blended learning, grywalizacji, twórczości, myślenia wizualnego, przedsiębiorczości oraz wykorzystywania narzędzi TIC w pracy i edukacji. Była zaangażowana w różnorodne projekty szkoleniowe dla studentów, m.in. Rozwój kompetencji miękkich studentów wydziału WPiA UKSW. Pracowała również z przedszkolakami, prowadząc warsztaty dramowe, rozwijające inteligencję emocjonalną. Chętnie współpracuje z dziećmi dyslektycznymi oraz doświadczającymi specyficznych trudności w uczeniu się. Wolne chwile poświęca rodzinie. Lubi gotowanie i ambitne kino.

 
Karolina Steciuk-Drobek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog i animator, trener twórczego myślenia i kreatywnej pracy dziecka. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wydziału pedagogiki i psychologii na kierunku pedagogika specjalna. Certyfikowany trener Sensoplastyka ® Elementy. Koordynator projektów, realizatorka i instruktor prowadzący warsztaty edukacyjne dla dzieci szkolnych w województwie lubelskim (poszerzanie kompetencji poznawczych, czytelniczych i koncentracyjnych, praca nad wyobraźnią i kreatywnością) i zajęć artystycznych skierowanych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pomysłodawca i właściciel klubokawiarni Studio nie nudno, która łączy świat Dorosłych i Dzieci, umożliwia im wspólne uczestniczenie w warsztatach i wydarzeniach kulturalnych oraz kreatywne spędzanie czasu. Jako wicedyrektor szkoły podstawowej ma możliwość osobiście obserwować i identyfikować trudności szkolne uczniów, dzięki czemu trafnie dobiera metody pracy i co zainspirowało ją do opracowania programu Mały Einstein, którego celem jest usprawnianie koncentracji uwagi i umiejętności zapamiętywania. Prywatnie mama Matyldy i Tytusa.

 
Jakub Szarpak

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Absolwent psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywał podczas organizowanych przez uczelnie i we własnym zakresie warsztatów dla uczniów klas młodszych oraz studentów z szeroko rozumianych umiejętności miękkich (m.in. planowanie wystąpień, autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, udzielanie kreatywnej i budującej informacji zwrotnej - feedbacku), komunikacji oraz zajęć integracyjnych. Pasję do prowadzenia grup i pracy trenerskiej rozwinął podczas warsztatów Sekcji Trenerskiej PSSiAPu, w których brał udział podczas studiów, a które następnie prowadził jako trener prowadzący. Aktywny członek Polskiego Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Psychologii, gdzie pełnił funkcję Specjalisty ds. HR.  W czasie wolnym przemierza różne zakątki świata oraz eksperymentuje w kuchni ze smakami Azji, Meksyku i Południowej Europy.

 
Jolanta Uran-Gędłek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, certyfikowany trener, konsultant oraz doradca dla managerów i właścicieli firm. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Pracuje jako wykładowca prowadzący zajęcia w jednostce edukacyjno-egzaminacyjnej w obszarze HR Management.  Od kilkunastu lat specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich (zarządzanie zespołem, motywowanie i delegowanie, prowadzenie rozmów oceniających, komunikacji zarządzania zmianą) oraz warsztatach rozwoju osobistego i integracyjnych. Absolwentka zarządzania (Wydział Zarządzania Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach) i psychologii (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie). Współautorka książki „Zarządzanie projektem szkoleniowym”, autorka cyklu artykułów na temat systemów ocen w „Personel i Zarządzanie”. Niegdyś grotołaz i miłośnik alpejskich szczytów. Dziś miłośnik rowerowych szlaków turystycznych małopolski i jogi.

 
Weronika Wadowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Z wykształcenia psycholog o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Współautorka programów rozwojowych dla dzieci, młodzieży oraz studentów. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty rozwojowe oraz profilaktyczne (budowanie relacji w grupie, rozwiązywanie konfliktów, współpraca, radzenie sobie z agresywnym uczniem, budowanie relacji uczeń-nauczyciel, komunikacja, asertywność) dla uczniów oraz dyrektorów szkół. Absolwentka licznych kursów i szkoleń z zakresu psychologii rozwojowej, psychoprofilaktyki oraz psychologii uzależnień. Prelegentka oraz uczestniczka wielu konferencji naukowych, m.in. ,,Oblicza uzależnień” (Lublin 2013); ,,Żyjący dla życia” (Lublin 2013); ,,Człowiek na rozdrożu w zmieniającym się świecie” (Lublin 2012). Wolontariuszka w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublinie.

 
Alina Wiąckowska-Pyrtek

Coach, trener, pedagog, mama. Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych Coach i Trener na Wyższej Szkole Europejskiej, szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching, Szkoły Trenerów Trwałego Rozwoju Meritum na poziomie Starszego Trenera wg Europejskich Ram Kwalifikacji, Szkoły dla Rodziców i Wychowawców. Łącznie odbyła ponad 1000 godzin różnego rodzaju treningów rozwijających kompetencje miękkie – głównie w obszarze prowadzenia szkoleń, coachingu oraz wszelkich aspektów komunikacji interpersonalnej. Prowadzi szkolenia z zakresu coachingu w edukacji, prowadzenia trudnych rozmów, godzenia życia prywatnego i osobistego, zarządzania sobą w czasie i wspierania dzieci w radzeniu sobie ze stresem. Obecnie prowadzi szkolenia głównie dla nauczycieli i rodziców. Prywatnie kocha rękodzieło, gotowanie, zwiedzanie świata, kabaret Hrabi, a przede wszystkim obserwowanie dwuletniej córki w zabawie.

 
Roksana Wojcieszak

trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz superwizor warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Pedagog, socjolog oraz trener umiejętności społecznych z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i społecznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz socjologii o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Gospodarki. Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera oraz kurs doskonalący z zakresu pracy metodą Dobrego Startu i Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Pracowała na stanowisku koordynatora do spraw profilaktyki alkoholowej i uzależnień w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne oraz zajęcia z wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenów wiejskich. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dzieckiem, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadzi szkolenia dla dzieci, nauczycieli i dyrektorów szkół. Mama. Prywatnie miłośniczka jazdy konnej i aktywnego wypoczynku.

Formularz kontaktowy

 
 
 
 
    

zgoda2

 



logo s

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki Prywatności.