Trenerzy Efektywnej Nauki i Szybkiego Czytania

 
Ewa Bącler

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz psycholog społeczny, certyfikowany coach, trener rozwoju osobistego, psycholog - konsultant pozytywnej psychoterapii, trener programu "Spadochron" z dziedziny planowania kariery. Pasjonatka rozwijania potencjału ludzi i budowania kultury proefektywnościowej w organizacjach. Swoje doświadczenia z wieloletnich pobytów zagranicznych - Rosja i USA przekuwa w rozwijanie autorskiego programu "Everyone can shine" ukierunkowanego na odkrywanie mocnych stron, preferencji edukacyjno-zawodowych i rozwijania odporności psychicznej, skierowanego do uczniów, osób indywidualnych, szkół i organizacji. Prywatnie mama gimnazjalisty i trzecioklasisty.

 
Agata Bieniek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, fizjoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Pierwsze doświadczenie w pracy z młodzieżą zdobywała w Częstochowskiej Fundacji Oczami Brata, gdzie opiekowała się osobami niepełnosprawnymi oraz prowadziła kreatywne warsztaty integracyjne. Współpracowała ze Stowarzyszeniem AIESEC (komitet Katowice), gdzie zajmowała się m.in. integracją wolontariuszy przyjeżdżających na wymianę kulturową oraz szkoleniami z kompetencji miękkich (Jak radzić sobie ze stresem, Autoprezentacja). Otwarta na ludzi, potrafi inspirować i motywować do pracy. Prywatnie uwielbia nowe wyzwania i stara się zarazić innych pozytywną energią.

 
Katarzyna Chrzanowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, life coach. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla młodzieży i dorosłych. Przez ponad 10 lat związana z Wielką Brytanią, gdzie pracowała z osobami niepełnosprawnymi ruchowo, a także prowadziła rekrutacje i szkolenia na asystentów osób niepełnosprawnych. Ma również doświadczenie jako rekruter w agencji rekrutacyjnej w Polsce, a podczas rocznego pobytu w Kanadzie pracowała jako rekruter telefoniczny w dziale wewnętrznym firmy marketingowej w Ottawie. Z wykształcenia magister filologii polskiej ze specjalizacją nauczycielską oraz magister psychologii (oba kierunki studiowała na Uniwersytecie Warszawskim). Przez rok była co-terapeutą w Akademickim Ośrodku Psychoterapii (UW), odbyła również staż wFundacji Pomocy Psychologicznej i Edukacji Społecznej RAZEM, w ramach którego współprowadziła grupę wsparcia dla dorosłych, zajęcia z animacji dla seniorów oraz grupę warsztatową dla młodzieży z niepełnosprawnościami intelektualnymi (warsztaty na temat komunikacji, bezpiecznego wyrażania emocji, przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej, elementy pracy z ciałem, pracy z rysunkami, itp.). Ukończyła Studium Coachingu MLC w Warszawie i Coaching oparty na potrzebach z Pernille Plantener. Dzięki pracy z niepełnosprawnymi miała okazję ćwiczyć patrzenie z różnych perspektyw, szukanie niestandardowych rozwiązań, elastyczność, mobilność i skrupulatność. W pracy najważniejsze jest dla niej wspieranie ludzi w budowaniu ich samodzielności i zaradności.

 
Aleksandra Dąbrowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog. Absolwentka psychologii społeczności na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Otwarta na ludzi, potrafi inspirować i motywować do pracy. Jest bardzo dobrym obserwatorem rzeczywistości. Jako animatorka czasu wolnego dla dzieci prowadzi zajęcia z wykorzystaniem metod kreatywnego myślenia. Dla młodzieży i osób dorosłych realizowała zajęcia z zakresu integracji grupy oraz umiejętności społecznych. Uwielbia pracę z ludźmi. Jej dwie największe pasje to podróże i muzyka. Marzy o nagraniu własnej płyty.

 
Magdalena Fojcik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, trener kompetencji psychospołecznych. Od 10 lat realizuje warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywnej pracy zespołowej, etyki oraz twórczego rozwiązywania problemów. Pracując z różnymi grupami zawodowymi, dzieli się wiedzą na temat sposobów budowania odporności psychicznej na stres oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim, kończy studia z psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Kompetencje trenerskie rozwijała w ramach rocznej Szkoły Trenerów prowadzonej przez Stowarzyszenie Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik. Ulubiona forma pracy – interaktywny warsztat, ulubione narzędzie pracy – dyskusja. Ulubione pytanie – dlaczego?

 
Piotr Grzelak

 Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz psycholog, trener i certyfikowany coach. W swojej pracy przy użyciu profesjonalnej wiedzy psychologicznej pomaga ludziom rozwijać się w życiu. Swoje doświadczenie w pracy z młodzieżą zdobywał podczas wieloletniej współpracy z Uniwersytetem SWPS, gdzie prowadził warsztaty i wykłady z tematów takich jak: motywacja, efektywne uczenie, autoprezentacja, zarządzanie stresem i rozwiązywanie konfliktów. Jako trener przeprowadził ponad 1000 godzin szkoleń w różnych miastach w Polsce. Właściciel marki Psychoedukator.
Prywatnie lubi stres i stara się łączyć trzeźwy umysł z pozytywnym nastawieniem.

 
Justyna Imiołczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, specjalista z zakresu umiejętności społecznych, trener szkoleniowiec. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadzi szkolenia z profilaktyki agresji i bezpieczeństwa ucznia w szkole. Posiada też wieloletnie doświadczenie dydaktyczne zdobyte podczas pracy jako nauczyciel akademicki. Ważne jest dla niej, to żeby studenci mieli przestrzeń do dyskusji i zadawania pytań. Stawia na ciągły rozwój - otwarty przewód doktorski w dziedzinie nauk społecznych. Pracuje jako członek Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, gdzie spotyka się z problemami społecznymi, motywuje do zmian, a także promuje zdrowy styl życia oraz wdrażanie „dobrych praktyk”. W czasie wolnym pasjonatka kulinarna, poszukująca nowych, nieoczywistych połączeń smakowych.

 
Karolina Jóźwik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi, trener.  Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów KRT I Stopnia. Swoje doświadczenie zdobywała głównie w Stowarzyszeniu Q Zmianom, gdzie pracowała jako autorka scenariuszy, koordynatorka projektów młodzieżowych oraz trenerka warsztatów psychoedukacyjnych skierowanych do dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Łącznie zrealizowała ponad 600 godzin pracy warsztatowej z różnymi grupami. Oprócz tego pracowała z dziećmi stosując platformę e-learningową Khan Academy (ponad 150 godzin). Miłośniczka korzystania z TIK, grywalizacji i myślenia wizualnego w edukacji. Związana jest również ze światem badawczym, a ściśle z badaniem wzmożonej pobudliwości psychicznej u osób szczególnie uzdolnionych. Prywatnie zwolenniczka aktywnego wypoczynku i gier planszowych.

 
Angelika Kadzik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi, trener, instruktor praktycznej nauki zawodu, trener rekreacji ruchowej. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w Międzynarodowej Szkole Podstawowej, Szkole językowej, Przedszkolu, Żłobku, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym, Ośrodku Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci, jak również podczas wolontariatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących. Obecnie w Stowarzyszeniu Wiosna koordynuje działania rozwojowe oraz prowadzi szkolenia, wykłady, warsztaty oraz wdrożenia zarówno dla Pracowników jak też dla Wolontariuszy. Zafascynowana treningiem kreatywności, metodami grywalizacji, wykorzystywania wyobraźni w generowaniu rozwiązań oraz rozwojem osobistym. Prywatnie zwolenniczka aktywnego wypoczynku zarówno na rowerze, rolkach, snowboardzie, ale też miłośniczka zwiedzania, słuchania audiobooków oraz długich rozmów.

 
Kinga Kasparek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, dyplomowany psychopedagog kreatywności, obecnie studiuje edukację artystyczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała jako wychowawca, animator oraz trener. Ukończyła staż w Gruntowni - centrum dobrych szkoleń jako trenerka i współautorka scenariuszy z cyklu warsztatów "Z bajką w świat emocji". Były to zajęcia dramowe oparte na bajkoterapii, arteterapii oraz terapii dźwiękiem. Realizowała współautorskie warsztaty w domu dziecka z rozwoju kreatywności w wymiarze 40h. Ukończyła staż w Fundacji Druga Strona Lustra, na którym przepracowała 85h, m.in na warsztatach z dziećmi z Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychiatrii I Neurologii. Była wolontariuszką w Akademii Przyszłości jako Tutor, którego zadaniem było zaszczepić w jej podopiecznym wiarę w siebie i swoje możliwości. Prowadziła zajęcia dla dzieci z 3 klasy szkoły podstawowej z funkcjonowania w grupie, integracji oraz współpracy. Jest instruktorką snowboardu, miłośniczką książek i jogi. Uwielbia trekking w górach i szum morza.

 
Maja Kempińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą jako pedagog, trener, wychowawca, terapeuta i przede wszystkim jako ich "pomocna dłoń". Ma sporą rodzinę, w której poza mężem i dziećmi jest również miejsce dla dwóch owczarków i świnki morskiej :) W wolnych chwilach z radością rozwija swoje hobby, czyli wędruje po górskich szlakach, jeździ na rowerze oraz na nartach.

 
Magdalena Kępka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog - specjalność opiekuńcza z terapią pedagogiczną. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Aktorka w Grupie Teatralnej No Potatoes w Lublinie. Prowadzi warsztaty z improwizacji teatralnej i komunikacji interpersonalnej. Pracowała z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak też z trudną młodzieżą świetlicy socjoterapeutycznej. Z zamiłowania projektantka, krawcowa i stylistka.

 
Patrycja Kirszenstein

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, dyplomowany pedagog, ale przede wszystkim praktyk. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałbrzychu. W trakcie realizacji studiów na kierunku "Mentoring i coaching" w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy  z dziećmi, młodzieżą i dorosłym. Od kilku lat prowadzi zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym z zakresu nauki języka angielskiego oraz zajęcia psychoruchowe. Specjalizuje się również w szkoleniach biznesowych, rozwojowych, a w kontaktach z ludźmi najbardziej ceni szczerość i poczucie humoru. Nie wyobraża sobie życia „siedząc w fotelu” - uwielbia sport, a jej pasją jest gra w squasha.

 
Paulina Kołodzińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, arteterapeuta, trener. Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego. Ukończyła studia Animacji społeczno–kulturalnej, Arteterapii oraz Psychologii. Jako trener pracuje zawodowo od 2010 roku. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dziećmi i dorosłymi, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadziła szkolenia i warsztaty z zakresu technik sprzedaży, jak również kompetencji interpersonalnych i technik efektywnego przyswajania nowych informacji. Przez ponad 4 lata sprawowała opiekę nad Trenerami Wewnętrznymi, szkoląc ich z zagadnień trenerskich: prowadzenie warsztatów i szkoleń, udzielanie informacji zwrotnych czy prowadzenie coachingów. Prywatnie: miłośniczka natury, jogi, medycyny naturalnej, a także szczęśliwa posiadaczka dwóch szalonych kundelków.

 
Kinga Komar

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną na Akademii Ignatianum w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywła pracując z dziećmi w Rumuni. Już jako młoda osoba wyjechała na EVS (European Voluntary Service), aby uczyć młodzież i rozwijać ich zainteresowania. Uczyła ich języka angielskiego oraz prowadziła zajęcia grupowe o różnej tematyce m. in. twórcze/aktywne spędzanie czas wolnego, dbałość o środowisko, rozwój, komunikacja i współpraca w grupie. Od kilku lat pracuje jako terapeuta zajęciowy z osobami niepełnosprawnymi. Uczestniczka licznych projektów oraz wymian międzynarodowych, podczas których miała okazję nie tylko pracować z grupami, ale także zagłębiać się w kulturze i zwyczajach rdzennych mieszkańców co zaowocowało jej wielką miłością do podróży. Wychodzi z założenia, że człowiek uczy się całe życie, dlatego  nauka powinna być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Prywatnie kocha sport, biega, jeździ na rowerze i rolkach, chodzi po górach, czyta książki.

 
Elżbieta Konieczny

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania – aktywny nauczyciel z pasją. Absolwentka studiów biologiczno-geograficznych na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od kilku lat pracuje z dziećmi i młodzieżą, pomagając im odkryć tajemnice przedmiotów przyrodniczych i rozbudzić pasje czytelnicze. Pasjonatka neurodydaktyki, grywalizacji i nowoczesnych technologii w edukacji, które z powodzeniem wplata w organizowane przez siebie zajęcia. Autorka kilku innowacji pedagogicznych i projektów edukacyjnych. Uczestniczka licznych warsztatów i szkoleń metodycznych. Głęboko wierzy w potencjał młodych umysłów i z ogromną satysfakcją pobudza je do działania. Na co dzień mama dwójki małych urwisów, miłośniczka podróży i górskich szlaków. Organizatorka licznych rodzinnych wypraw w okoliczne góry i nieco dalsze zakątki świata. Marzy o podróży koleją transsyberyjską nad Bajkał… z dziećmi oczywiście ;)

 
Marzena Kowalczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, profilaktyk, certyfikowany coach ICF, specjalista z zakresu szkoleń psychologicznych, zwłaszcza z zakresu profilaktyki (agresja, przemoc, uzależnienia, Niebieska Karta) i umiejętności społecznych (komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, budowania współpracy, motywowania, radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z emocjami, wypalenia zawodowego). Prelegentka licznych spotkań i konferencji dla nauczycieli (Agresja i przemoc w szkole – Konferencje Psychologów i Pedagogów Szkolnych, Wrocław 2014; Mam klasę – pracuję z klasą – o budowaniu autorytetu wśród dzieci i młodzieży; Kielce 2015). Prowadzi warsztaty i szkolenia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie całej Polski. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła szereg szkoleń i kursów dotyczących pracy z grupą,  m.in. 160h kurs „Trener sukcesu – prowadzenie szkoleń”, realizowany przez Pracownię Psychologiczną Elżbiety Sołtys w Krakowie; 136h kurs „Wewnętrzny coach – najefektywniejsza forma rozwoju” realizowany przez HPR Group oraz „Trening Rozwoju Osobistego” realizowany przez Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków w Krakowie.

 
Judyta Litwin

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Jako trener umiejętności psychospołecznych szkoli licealistów. W ramach współpracy z Fundacją Kierunek Rozwój prowadzi warsztaty profilaktyczne z zakresu dobrego traktowania w szkołach podstawowych oraz z problematyki uzależnień w gimnazjum i liceum. W projektach normalizacyjnych uczestniczy przy testach IDS-2 oraz DTVP-3 i MFF. Realizuje badania dotyczące zdolności poznawczych, funkcji zarządczych, umiejętności psychomotorycznych, kompetencji społeczno-emocjonalne, kompetencji szkolnych i postaw wobec pracy wśród dzieci w wieku 5-20 lat na terenie całej Polski. Współpracowała z Fundacjami pomagając dzieciom w rodzinach zastępczych. Doskonaliła język angielski podczas rocznego pobytu w Londynie. Ukończyła kurs trenerski "Train the training ". Obecnie jest w trakcie kursu Szkoły Trenerów Warsztatów Umiejętności Psychospołecznych Fundacji Kierunek Rozwój. Kocha jazz, a w wolnych chwilach śpiewa w zespole. W ludziach ceni kreatywność i odwagę.

 
Justyna Michalska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, certyfikowany trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziecimi i osobami dorosłymi. Od 9 lat związana ze szkolnictwem osób dorosłych. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunkach marketing na rynkach krajowych i międzynarodowych oraz specjalność menedżerska. Ukończyła studia podyplomowe z zarzadzania zasobami ludzkimi i Szkołę Trenerów Metrum w Katowicach. Zarządza placówkami szkół dla dorosłych na Śląsku i Małopolsce. Trenerka komunikacji interpersonalnej, motywacji, marketingu, redukcji stresu dla maturzystów i pisania dokumentów aplikacyjnych. Praca z dziećmi przynosi jej wiele radości i satysfakcji. W życiu kieruje się mottem: ,,Dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną’’.  Prywatnie żona i mama dwójki wspaniałych chłopców. Miłośniczka zieleni, pieszych wycieczek górskich, spacerów po lesie i zabawy z rodziną.

 
Barbara Ogrodniczak

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Absolwentka takich kierunków jak: pedagogika, filologia polska oraz dziennikarstwo o specjalizacji komunikacja wizualna i projektowanie wizerunku. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej o specjalizacji marketing internetowy. Przez ostatnie kilka lat związana z mediami i największym wydawnictwem prasy lokalnej w kraju - Polska Press, gdzie między innymi współtworzyła i prowadziła program szkoleniowy podnoszący kwalifikacje zespołu managerów oraz dziennikarzy. Pogodna i uśmiechnięta, a do tego praktyczna i konkretna, potrafi motywować do działania i wspierać w indywidualnym rozwoju. Pasjonatka porozumienia bez przemocy (NVC) i wychowania w duchu bliskości bez nagród i kar. Prywatnie mama 2letniej córki o imieniu Gaja. Wielbicielka natury, ruchu i zdrowego trybu życia.

 
Alina Oszmian

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog, coach, doradca zawodowy i personalny. Prowadzi warsztaty Ucz się inteligentnie oraz szkolenia skierowane do pedagogów, nauczycieli i dyrektorów szkół. Zajmuje się doradzaniem i określaniem możliwych ścieżek kariery edukacyjno-zawodowej osób młodych. Wierzy, że w życiu nie wystarczy tylko zdobywanie wiedzy – trzeba także jej świadomie doświadczać. Praca z ludźmi, wspieranie ich w odkrywaniu i rozwijaniu ich potencjału to jej życiowa pasja. Prywatnie: miłośniczka zwierząt, pasjonatka podróży, degustatorka książek i niebanalnych potraw.

 
Maria Piwowarczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, life coach, pedagog. Posiada uprawnienia mediatora w zakresie mediacji rodzinnej. Pasjonatka psychologii oraz rozwoju własnego i innych. Powołana do pracy z ludźmi. Współtworzy i prowadzi Weekendowe Warsztaty Rozwojowe – warsztaty rozwoju osobistego dla młodzieży i dorosłych, oparte o metody i narzędzia coachingowe. Główne obszary warsztatów to: rodzicielstwo, relacje, kariera oraz motywacja. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Głęboko wierzy w to, że wszystko co nas spotyka ma swój cel i działa dla naszego dobra. Jej ulubiony cytat to: "Każdy człowiek powinien wiedzieć, że ma do zaoferowania światu coś, czego świat bez jego udziału nie otrzyma”.

 
Sylwia Płukis

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, trener, edukator, pedagog. Od 20 lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi, środowiskiem biznesowym i edukacyjnym. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Posiada wykształcenie pedagogiczne, socjologiczne ze specjalizacją Coaching i psychologia społeczna. Jest dyplomowanym pracownikiem socjalnym oraz certyfikowanym trenerem i coachem. Członek ICF POLSKA i Amnesty Internationale Polska. Były Wiceprezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Twórca Klubu Malucha "Wyspa Skarbów" w Wodzisławiu Śląskim. Kierownik jednostki terenowej "Flota Młodych" - świetlicy dla młodzieży w latach 2009-2013. Wierzy w potencjał ludzki, w siłę do zmiany, która tkwi w każdym z nas. Żona, przyjaciółka, matka trójki fantastycznie różnych chłopaków. Kocha podróże, dobrą książkę, jazdę na rolkach i rowerze, przebywanie w dobrym towarzystwie i czarną aromatyczną kawę :)

 
Matylda Przybylska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psychopedagog kreatywności. Obecnie kontynuuje studia magisterskie na kierunku edukacja zdalna i grafika komputerowa na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Trenerka warsztatów kreatywności dla przedszkolaków opartych na metodzie Carla Orffa i aktywnego słuchania muzyki oraz akcji „Rowerowy Maj”. Ukończyła staż w Gruntowni – centrum dobrych szkoleń jako trenerka i współautorka scenariuszy z cyklu warsztatów „Z bajką w świat emocji” dla przedszkolaków, później pracowała realizując zajęcia dramowe oparte na bajkoterapii, arteterapii oraz terapii dźwiękiem, rozwijające inteligencję emocjonalną. Prowadziła zajęcia rozwijające umiejętności miękkie, wspierające współpracę i integrację dla uczniów klas trzecich.  Współtworzyła cykl warsztatów z rozwoju kreatywności w domu dziecka. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała w pracy jako trenerka, współorganizator obozów letnich i zimowych, wychowawca, nauczyciel języka angielskiego, animator czasu wolnego, wieloletnia drużynowa gromady zuchowej oraz instruktorka harcerska. W wolnym czasie uwielbia podróżować, grać w gry planszowe oraz próbować nowych rzeczy.

 
Edyta Rogozińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, certyfikowany trener, doradca zawodowy, pedagog i mediator. Ukończyła Śląską Szkołę Trenerów MERITUM, uprawniającą do pracy z grupami na poziomie 5 European Qualification Framework. Absolwentka doradztwa zawodowego na Politechnice Krakowskiej, resocjalizacji na Uniwersytecie Jagiellońskim i pedagogiki specjalnej na UMCS w Lublinie. Ukończyła również Szkołę Mediacji Krajowego Centrum Mediacji w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych (nauczyciel w stopniu mianowanym). Prowadzi warsztaty dla uniwersytetów trzeciego wieku, realizując program autorski z zakresu usprawniania pamięci u seniorów. Prywatnie uwielbia być w ruchu i wśród ludzi. Biegaczka – inicjatorka i współzałożycielka klubu biegowego Zakrzowiec Team Challenge. Miłośniczka Puszczy Niepołomickiej. Szczęśliwa żona Darka i mama Zosi.

 

 
Agnieszka Sprawka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, certyfikowany kinezjolog edukacyjny (Certyfikat Educational Kinesiology Foundation, USA), doradca zawodowy. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener umiejętności miękkich w projekcie Aktywator II i Polska Szkoła Human Resources. Doradca zawodowy z doświadczeniem w realizacji licznych programów. W ramach współpracy z Domem Kultury "Czechów" w Lublinie prowadzi prelekcje dla szkół podstawowych i gimnazjalnych. Ukończyła kurs trenerski Coaching grupowy realizowany przez Fundację dla Jedności oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.

 
Aleksandra Stolarska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, z wykształcenia psycholog, pedagog i trener biznesu. Doświadczenie zdobywała pracując między innymi w organizacjach NGO na terenie województwa mazowieckiego, w których zrealizowała ponad 600 godzin warsztatów dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych o tematyce motywacji, mnemotechnik, komunikacji, blended learning, grywalizacji, twórczości, myślenia wizualnego, przedsiębiorczości oraz wykorzystywania narzędzi TIC w pracy i edukacji. Była zaangażowana w różnorodne projekty szkoleniowe dla studentów, m.in. Rozwój kompetencji miękkich studentów wydziału WPiA UKSW. Pracowała również z przedszkolakami, prowadząc warsztaty dramowe, rozwijające inteligencję emocjonalną. Chętnie współpracuje z dziećmi dyslektycznymi oraz doświadczającymi specyficznych trudności w uczeniu się. Wolne chwile poświęca rodzinie. Lubi gotowanie i ambitne kino.

 
Karolina Steciuk-Drobek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog i animator, trener twórczego myślenia i kreatywnej pracy dziecka. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wydziału pedagogiki i psychologii na kierunku pedagogika specjalna. Certyfikowany trener Sensoplastyka ® Elementy. Koordynator projektów, realizatorka i instruktor prowadzący warsztaty edukacyjne dla dzieci szkolnych w województwie lubelskim (poszerzanie kompetencji poznawczych, czytelniczych i koncentracyjnych, praca nad wyobraźnią i kreatywnością) i zajęć artystycznych skierowanych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pomysłodawca i właściciel klubokawiarni Studio nie nudno, która łączy świat Dorosłych i Dzieci, umożliwia im wspólne uczestniczenie w warsztatach i wydarzeniach kulturalnych oraz kreatywne spędzanie czasu. Jako wicedyrektor szkoły podstawowej ma możliwość osobiście obserwować i identyfikować trudności szkolne uczniów, dzięki czemu trafnie dobiera metody pracy i co zainspirowało ją do opracowania programu Mały Einstein, którego celem jest usprawnianie koncentracji uwagi i umiejętności zapamiętywania. Prywatnie mama Matyldy i Tytusa.

 
Jakub Szarpak

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Absolwent psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywał podczas organizowanych przez uczelnie i we własnym zakresie warsztatów dla uczniów klas młodszych oraz studentów z szeroko rozumianych umiejętności miękkich (m.in. planowanie wystąpień, autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, udzielanie kreatywnej i budującej informacji zwrotnej - feedbacku), komunikacji oraz zajęć integracyjnych. Pasję do prowadzenia grup i pracy trenerskiej rozwinął podczas warsztatów Sekcji Trenerskiej PSSiAPu, w których brał udział podczas studiów, a które następnie prowadził jako trener prowadzący. Aktywny członek Polskiego Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Psychologii, gdzie pełnił funkcję Specjalisty ds. HR.  W czasie wolnym przemierza różne zakątki świata oraz eksperymentuje w kuchni ze smakami Azji, Meksyku i Południowej Europy.

 
Jolanta Uran-Gędłek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, certyfikowany trener, konsultant oraz doradca dla managerów i właścicieli firm. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Pracuje jako wykładowca prowadzący zajęcia w jednostce edukacyjno-egzaminacyjnej w obszarze HR Management.  Od kilkunastu lat specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich (zarządzanie zespołem, motywowanie i delegowanie, prowadzenie rozmów oceniających, komunikacji zarządzania zmianą) oraz warsztatach rozwoju osobistego i integracyjnych. Absolwentka zarządzania (Wydział Zarządzania Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach) i psychologii (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie). Współautorka książki „Zarządzanie projektem szkoleniowym”, autorka cyklu artykułów na temat systemów ocen w „Personel i Zarządzanie”. Niegdyś grotołaz i miłośnik alpejskich szczytów. Dziś miłośnik rowerowych szlaków turystycznych małopolski i jogi.

 
Weronika Wadowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Z wykształcenia psycholog o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Współautorka programów rozwojowych dla dzieci, młodzieży oraz studentów. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty rozwojowe oraz profilaktyczne (budowanie relacji w grupie, rozwiązywanie konfliktów, współpraca, radzenie sobie z agresywnym uczniem, budowanie relacji uczeń-nauczyciel, komunikacja, asertywność) dla uczniów oraz dyrektorów szkół. Absolwentka licznych kursów i szkoleń z zakresu psychologii rozwojowej, psychoprofilaktyki oraz psychologii uzależnień. Prelegentka oraz uczestniczka wielu konferencji naukowych, m.in. ,,Oblicza uzależnień” (Lublin 2013); ,,Żyjący dla życia” (Lublin 2013); ,,Człowiek na rozdrożu w zmieniającym się świecie” (Lublin 2012). Wolontariuszka w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublinie.

 
Alina Wiąckowska-Pyrtek

Coach, trener, pedagog, mama. Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych Coach i Trener na Wyższej Szkole Europejskiej, szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching, Szkoły Trenerów Trwałego Rozwoju Meritum na poziomie Starszego Trenera wg Europejskich Ram Kwalifikacji, Szkoły dla Rodziców i Wychowawców. Łącznie odbyła ponad 1000 godzin różnego rodzaju treningów rozwijających kompetencje miękkie – głównie w obszarze prowadzenia szkoleń, coachingu oraz wszelkich aspektów komunikacji interpersonalnej. Prowadzi szkolenia z zakresu coachingu w edukacji, prowadzenia trudnych rozmów, godzenia życia prywatnego i osobistego, zarządzania sobą w czasie i wspierania dzieci w radzeniu sobie ze stresem. Obecnie prowadzi szkolenia głównie dla nauczycieli i rodziców. Prywatnie kocha rękodzieło, gotowanie, zwiedzanie świata, kabaret Hrabi, a przede wszystkim obserwowanie dwuletniej córki w zabawie.

 
Michał Winnicki

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, trener, terapeuta. Specjalista z zakresu szkoleń rozwijających kompetencje miękkie (komunikacja interpersonalna, mowa ciała, asertywność, radzenie sobie ze stresem oraz emocjami, motywacja, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, wypalenie zawodowe) oraz profilaktyki (uzależnienia od substancji psychoaktywnych, uzależnienia behawioralne, cyberprzemoc, agresja). Doktorant Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w dziedzinie budowanie skutecznej i pozytywnej komunikacji w relacji z pacjentem. Prelegent na wielu konferencjach krajowych oraz międzynarodowych. Przeprowadził kilkaset godzin szkoleń oraz warsztatów psychologicznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Prywatnie uwielbia jeździć konno i chodzić po górach.

 
Roksana Wojcieszak

trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz superwizor warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Pedagog, socjolog oraz trener umiejętności społecznych z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i społecznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz socjologii o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Gospodarki. Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera oraz kurs doskonalący z zakresu pracy metodą Dobrego Startu i Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Pracowała na stanowisku koordynatora do spraw profilaktyki alkoholowej i uzależnień w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne oraz zajęcia z wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenów wiejskich. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dzieckiem, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadzi szkolenia dla dzieci, nauczycieli i dyrektorów szkół. Mama. Prywatnie miłośniczka jazdy konnej i aktywnego wypoczynku.

Formularz kontaktowy

 
 
 
 
    

zgoda2

 



logo s

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki Prywatności.