Trenerzy Efektywnej Nauki i Szybkiego Czytania

 
Ewa Bącler

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz psycholog społeczny, certyfikowany coach, trener rozwoju osobistego, psycholog - konsultant pozytywnej psychoterapii, trener programu "Spadochron" z dziedziny planowania kariery. Pasjonatka rozwijania potencjału ludzi i budowania kultury proefektywnościowej w organizacjach. Swoje doświadczenia z wieloletnich pobytów zagranicznych - Rosja i USA przekuwa w rozwijanie autorskiego programu "Everyone can shine" ukierunkowanego na odkrywanie mocnych stron, preferencji edukacyjno-zawodowych i rozwijania odporności psychicznej, skierowanego do uczniów, osób indywidualnych, szkół i organizacji. Prywatnie mama gimnazjalisty i trzecioklasisty.

 
Katarzyna Cebulska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Pedagog, teolog,  dyplomowany coach, terapeuta RTZ. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie o specjalności psychopedagog i pedagog specjalny oraz teologii o specjalności teologia nauczycielska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyła podyplomowo Międzynarodowe Studia Coachingu w Zabrzu oraz Szkolenie Specjalistyczne z Mediacji Rodzinnych w Polskim Instytucie Mediacji uzyskując tytuł mediatora rodzinnego. Doświadczenie zawodowe w zdobywała m.in. pracując w szkole, przedszkolu, Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne dla kobiet doświadczających przemocy domowej. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dziećmi i dorosłymi, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prywatnie miłośniczka zwierząt, a zwłaszcza psów. W relacjach z ludźmi stawia na życzliwość i uśmiech.

 
Hubert Dąbrowski

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, lider i animator. Absolwent psychologii klinicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jako kurator społeczny motywuje do zmian i towarzyszy podopiecznym w ich resocjalizacji i odkrywaniu własnych zasobów. Lubi dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu grup młodzieżowych. Jest koordynatorem inicjatyw skierowanych do różnych grup społecznych i wiekowych. Uważa, że jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest odnalezienie pasji. Prywatnie uprawia tenis ziemny i rapuje.

 
Magdalena Fojcik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, trener kompetencji psychospołecznych. Od 10 lat realizuje warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywnej pracy zespołowej, etyki oraz twórczego rozwiązywania problemów. Pracując z różnymi grupami zawodowymi, dzieli się wiedzą na temat sposobów budowania odporności psychicznej na stres oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim, kończy studia z psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Kompetencje trenerskie rozwijała w ramach rocznej Szkoły Trenerów prowadzonej przez Stowarzyszenie Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik. Ulubiona forma pracy – interaktywny warsztat, ulubione narzędzie pracy – dyskusja. Ulubione pytanie – dlaczego?

 
Agnieszka Jadach

Trenerka efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholożka, dogoterapeutka, przewodniczka osób głuchoniewidomych. Ukończyła studia z psychologii o profilu klinicznym w SWPS we Wrocławiu (aktualnie Uniwersytet SWPS). Posiada także uprawnienia pedagogiczne. Już na studiach rozpoczęła pracę w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Uczuła dzieci i młodzież mającą trudną sytuację rodzinną i materialną niezbędnych umiejętności życiowych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi jako trener aktywności oraz jako przewodnik osób głuchoniewidomych. Jednocześnie pracuje z dziećmi, prowadząc zajęcia z edukacji wspomaganej z psem. Jako psycholog, pracowała z dziećmi dyslektycznymi, ich rodzicami oraz nauczycielami. W pracy oraz w wolnych chwilach towarzyszy jej Niwa, czarna suczka rasy Flat Coated Retriever. Po pracy uprawia dogtrekking, gra w gry planszowe i żongluje.

 
Karolina Jóźwik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi, trener.  Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów KRT I Stopnia. Swoje doświadczenie zdobywała głównie w Stowarzyszeniu Q Zmianom, gdzie pracowała jako autorka scenariuszy, koordynatorka projektów młodzieżowych oraz trenerka warsztatów psychoedukacyjnych skierowanych do dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Łącznie zrealizowała ponad 600 godzin pracy warsztatowej z różnymi grupami. Oprócz tego pracowała z dziećmi stosując platformę e-learningową Khan Academy (ponad 150 godzin). Miłośniczka korzystania z TIK, grywalizacji i myślenia wizualnego w edukacji. Związana jest również ze światem badawczym, a ściśle z badaniem wzmożonej pobudliwości psychicznej u osób szczególnie uzdolnionych. Prywatnie zwolenniczka aktywnego wypoczynku i gier planszowych.

 
Klaudia Karcz

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Kwalifikacja zawodowe zdobyła w Szkole Podstawowej oraz Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej. Trener pierwszej pomocy przedmedycznej. W wolnych chwilach aktywnie spędza czas – jeździ na rowerze i rolkach, a w okresie letnim uwielbia chodzić po górach. Miłośniczka dobrego kina.

 
Kinga Kasparek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, dyplomowany psychopedagog kreatywności, obecnie studiuje edukację artystyczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała jako wychowawca, animator oraz trener. Ukończyła staż w Gruntowni - centrum dobrych szkoleń jako trenerka i współautorka scenariuszy z cyklu warsztatów "Z bajką w świat emocji". Były to zajęcia dramowe oparte na bajkoterapii, arteterapii oraz terapii dźwiękiem. Realizowała współautorskie warsztaty w domu dziecka z rozwoju kreatywności w wymiarze 40h. Ukończyła staż w Fundacji Druga Strona Lustra, na którym przepracowała 85h, m.in na warsztatach z dziećmi z Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychiatrii I Neurologii. Była wolontariuszką w Akademii Przyszłości jako Tutor, którego zadaniem było zaszczepić w jej podopiecznym wiarę w siebie i swoje możliwości. Prowadziła zajęcia dla dzieci z 3 klasy szkoły podstawowej z funkcjonowania w grupie, integracji oraz współpracy. Jest instruktorką snowboardu, miłośniczką książek i jogi. Uwielbia trekking w górach i szum morza.

 
Maja Kempińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą jako pedagog, trener, wychowawca, terapeuta i przede wszystkim jako ich "pomocna dłoń". Ma sporą rodzinę, w której poza mężem i dziećmi jest również miejsce dla dwóch owczarków i świnki morskiej :) W wolnych chwilach z radością rozwija swoje hobby, czyli wędruje po górskich szlakach, jeździ na rowerze oraz na nartach.

 
Magdalena Kępka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog - specjalność opiekuńcza z terapią pedagogiczną. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Aktorka w Grupie Teatralnej No Potatoes w Lublinie. Prowadzi warsztaty z improwizacji teatralnej i komunikacji interpersonalnej. Pracowała z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak też z trudną młodzieżą świetlicy socjoterapeutycznej. Z zamiłowania projektantka, krawcowa i stylistka.

 
Beata Knap

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, ACC ACF Coach oraz doradca zawodowy. Jest absolwentem Psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie, Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Od 10 lat związana z branżą Funduszy Unijnych. Zawodowo zajmuje się przygotowaniem i zarządzaniem projektami szkoleniowymi. Projektuje i realizuje szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, asertywności i innych związanych z rozwojem osobistym. Doradza w wyborze kariery zawodowej, wspiera w procesie zmiany podczas sesji coachingowych, pracuje z rodzicami podczas warsztatów umiejętności rodzicielskich. Prywatnie jest mamą Celiny, miłośniczką podróży, amatorką przygód i nadal uczy się gotować.

 
Kinga Komar

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną na Akademii Ignatianum w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywła pracując z dziećmi w Rumuni. Już jako młoda osoba wyjechała na EVS (European Voluntary Service), aby uczyć młodzież i rozwijać ich zainteresowania. Uczyła ich języka angielskiego oraz prowadziła zajęcia grupowe o różnej tematyce m. in. twórcze/aktywne spędzanie czas wolnego, dbałość o środowisko, rozwój, komunikacja i współpraca w grupie. Od kilku lat pracuje jako terapeuta zajęciowy z osobami niepełnosprawnymi. Uczestniczka licznych projektów oraz wymian międzynarodowych, podczas których miała okazję nie tylko pracować z grupami, ale także zagłębiać się w kulturze i zwyczajach rdzennych mieszkańców co zaowocowało jej wielką miłością do podróży. Wychodzi z założenia, że człowiek uczy się całe życie, dlatego  nauka powinna być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Prywatnie kocha sport, biega, jeździ na rowerze i rolkach, chodzi po górach, czyta książki.

 
Marzena Kowalczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, profilaktyk, certyfikowany coach ICF, specjalista z zakresu szkoleń psychologicznych, zwłaszcza z zakresu profilaktyki (agresja, przemoc, uzależnienia, Niebieska Karta) i umiejętności społecznych (komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, budowania współpracy, motywowania, radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z emocjami, wypalenia zawodowego). Prelegentka licznych spotkań i konferencji dla nauczycieli (Agresja i przemoc w szkole – Konferencje Psychologów i Pedagogów Szkolnych, Wrocław 2014; Mam klasę – pracuję z klasą – o budowaniu autorytetu wśród dzieci i młodzieży; Kielce 2015). Prowadzi warsztaty i szkolenia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie całej Polski. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła szereg szkoleń i kursów dotyczących pracy z grupą,  m.in. 160h kurs „Trener sukcesu – prowadzenie szkoleń”, realizowany przez Pracownię Psychologiczną Elżbiety Sołtys w Krakowie; 136h kurs „Wewnętrzny coach – najefektywniejsza forma rozwoju” realizowany przez HPR Group oraz „Trening Rozwoju Osobistego” realizowany przez Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków w Krakowie.

 
Maciej Kucharski

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Absolwent psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Trenerów Stowarzyszenia Edukacji CEL. Doświadczony w zakresie prowadzenia warsztatów dla uczniów szkół podstawowych (projekty biura Komisji Europejskiej we Wrocławiu i Stowarzyszenia Semper Avanti "#discovermigration" i "Mały Świat"), gimnazjów, szkół średnich (projekty PSSiAP'u) oraz wychowanków zakładu poprawczego w Sadowicach (w ramach działalności Pracowni Konsultacji i Poradnictwa Psychologicznego przy Instytucie Psychologii UWr) oraz dla uczestników Festiwalu Woodstock. Koordynator Sekcji Trenerskiej PSSiAP'u oraz główny organizator wydarzenia dla zaawansowanych trenerów EFPSA Train Advanced Trainers 2016. Aktywny działacz stowarzyszeń studentów psychologii zarówno na poziomie narodowym (PSSiAP), jak i międzynarodowym (członek zarządu European Federation of Psychology Students' Associations). Prywatnie miłośnik podróżowania wszelkimi dostępnymi środkami, literatury fantasy i science-fiction oraz grywalizacji. Ciekawski, otwarty na nowe pomysły i szukający rozwiązań, których skuteczność została udowodniona.

 
Judyta Litwin

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Jako trener umiejętności psychospołecznych szkoli licealistów. W ramach współpracy z Fundacją Kierunek Rozwój prowadzi warsztaty profilaktyczne z zakresu dobrego traktowania w szkołach podstawowych oraz z problematyki uzależnień w gimnazjum i liceum. W projektach normalizacyjnych uczestniczy przy testach IDS-2 oraz DTVP-3 i MFF. Realizuje badania dotyczące zdolności poznawczych, funkcji zarządczych, umiejętności psychomotorycznych, kompetencji społeczno-emocjonalne, kompetencji szkolnych i postaw wobec pracy wśród dzieci w wieku 5-20 lat na terenie całej Polski. Współpracowała z Fundacjami pomagając dzieciom w rodzinach zastępczych. Doskonaliła język angielski podczas rocznego pobytu w Londynie. Ukończyła kurs trenerski "Train the training ". Obecnie jest w trakcie kursu Szkoły Trenerów Warsztatów Umiejętności Psychospołecznych Fundacji Kierunek Rozwój. Kocha jazz, a w wolnych chwilach śpiewa w zespole. W ludziach ceni kreatywność i odwagę.

 
Beata Maleska-Pająk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, wieloletni nauczyciel, pedagog, instruktor teatralny, profilaktyk. Z zamiłowania anglista i edukator historii najnowszej we współpracy z Instytutem Pamięci Narodowej. Pracuje z uczniami w różnym wieku – od szkoły podstawowej po studentów. Zafascynowana aktywnymi metodami pracy z młodzieżą oraz teatrem amatorskim i profilaktycznym, który może pełnić funkcję terapeutyczną. Regularnie od 7 lat prowadzi warsztaty teatralne w ramach Śląskich Przystanków PaT. Uczy emisji i dykcji głosu, choreografii, poruszania się w przestrzeni scenicznej, recytacji oraz tego co związane z ciałem i teatrem. Swój wolny czas poświęca przede wszystkim podróżom w gronie rodzinnym. Uwielbia pływanie, nordic walking, taniec, a także sport walki crav maga.

 
Paulina Mierzejewska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog. Swoje doświadczenie psychologiczne zdobywała w Hospicjum Dziecięcym. Pracowała jako trener umiejętności komunikacji międzykulturowej oraz prowadziła szkolenia z zakresu wykrywania kłamstwa. Uwielbia pracę z dziećmi oraz efektywne sposoby nauczania. Wychodzi z założenia, że nauka nie musi być nudna, by przynosić rezultaty. Prywatnie uwielbia malować i podróżować.

 
Aleksandra Paradowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog. Absolwentka psychologii społeczności na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Otwarta na ludzi, potrafi inspirować i motywować do pracy. Jest bardzo dobrym obserwatorem rzeczywistości. Jako animatorka czasu wolnego dla dzieci prowadzi zajęcia z wykorzystaniem metod kreatywnego myślenia. Dla młodzieży i osób dorosłych realizowała zajęcia z zakresu integracji grupy oraz umiejętności społecznych. Uwielbia pracę z ludźmi. Jej dwie największe pasje to podróże i muzyka. Marzy o nagraniu własnej płyty.

 
Michał Piszczek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Psycholog, psychoterapeuta i trener biznesu. Ukończył psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim, Szkołę Psychoterapii Systemowej przy CM Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest także absolwentem Szkoły Trenerów Biznesu i Zarządzania MATRIK. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Stowarzyszeniu MAGDALA we Francji, Hospicjum w Miechowie, Uniwersytecie Jagiellońskim,  Ministerstwie Sprawiedliwości. Prowadził szkolenia dla Orange Polska, Stowarzyszenia WIOSNA, OBI Polska oraz wielu organizacji pomocowych. Prywatnie pszczelarz i pasjonat wspinaczki.

 
Maria Piwowarczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, life coach, pedagog. Posiada uprawnienia mediatora w zakresie mediacji rodzinnej. Pasjonatka psychologii oraz rozwoju własnego i innych. Powołana do pracy z ludźmi. Współtworzy i prowadzi Weekendowe Warsztaty Rozwojowe – warsztaty rozwoju osobistego dla młodzieży i dorosłych, oparte o metody i narzędzia coachingowe. Główne obszary warsztatów to: rodzicielstwo, relacje, kariera oraz motywacja. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Głęboko wierzy w to, że wszystko co nas spotyka ma swój cel i działa dla naszego dobra. Jej ulubiony cytat to: "Każdy człowiek powinien wiedzieć, że ma do zaoferowania światu coś, czego świat bez jego udziału nie otrzyma”.

 
Sylwia Płukis

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, trener, edukator, pedagog. Od 20 lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi, środowiskiem biznesowym i edukacyjnym. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Posiada wykształcenie pedagogiczne, socjologiczne ze specjalizacją Coaching i psychologia społeczna. Jest dyplomowanym pracownikiem socjalnym oraz certyfikowanym trenerem i coachem. Członek ICF POLSKA i Amnesty Internationale Polska. Były Wiceprezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Twórca Klubu Malucha "Wyspa Skarbów" w Wodzisławiu Śląskim. Kierownik jednostki terenowej "Flota Młodych" - świetlicy dla młodzieży w latach 2009-2013. Wierzy w potencjał ludzki, w siłę do zmiany, która tkwi w każdym z nas. Żona, przyjaciółka, matka trójki fantastycznie różnych chłopaków. Kocha podróże, dobrą książkę, jazdę na rolkach i rowerze, przebywanie w dobrym towarzystwie i czarną aromatyczną kawę :)

 
Matylda Przybylska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psychopedagog kreatywności. Obecnie kontynuuje studia magisterskie na kierunku edukacja zdalna i grafika komputerowa na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Trenerka warsztatów kreatywności dla przedszkolaków opartych na metodzie Carla Orffa i aktywnego słuchania muzyki oraz akcji „Rowerowy Maj”. Ukończyła staż w Gruntowni – centrum dobrych szkoleń jako trenerka i współautorka scenariuszy z cyklu warsztatów „Z bajką w świat emocji” dla przedszkolaków, później pracowała realizując zajęcia dramowe oparte na bajkoterapii, arteterapii oraz terapii dźwiękiem, rozwijające inteligencję emocjonalną. Prowadziła zajęcia rozwijające umiejętności miękkie, wspierające współpracę i integrację dla uczniów klas trzecich.  Współtworzyła cykl warsztatów z rozwoju kreatywności w domu dziecka. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała w pracy jako trenerka, współorganizator obozów letnich i zimowych, wychowawca, nauczyciel języka angielskiego, animator czasu wolnego, wieloletnia drużynowa gromady zuchowej oraz instruktorka harcerska. W wolnym czasie uwielbia podróżować, grać w gry planszowe oraz próbować nowych rzeczy.

 
Edyta Rogozińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog, doradca zawodowy, certyfikowany mediator. Absolwentka resocjalizacji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe na Politechnice Krakowskiej oraz Szkołę Mediacji Krajowego Centrum Mediacji w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z trudną młodzieżą. Od lat łączy pracę w Instytucie Engram z praktyką szkolną w jednym z krakowskich zespołów szkół integracyjnych jako pedagog wspomagający. Prywatnie uwielbia być w ruchu i wśród ludzi. Biegaczka - inicjatorka i współzałożycielka klubu biegowego Zakrzowiec Team Challenge. Szczęśliwa żona Darka i mama Zosi.

 

 
Ilona Rytwińska-Berc

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach. Absolwentka filologii germańskiej o specjalnościach pedagogicznej i translatologicznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II w Lublinie oraz studiów podyplomowych w zakresie coachingu i neurolingwistycznego programowania. Certyfikowany coach ICI oraz Practicioner In the Art of NLP. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu zarówno dzieci jak i dorosłych. Niestrudzony słuchacz i rozmówca. Zafascynowana rozwojem osobistym i mnemotechnikami. Wierzy w potencjał każdego człowieka i stara się go wydobyć. Prywatnie kocha podróżować oraz rodzinnie układać puzzle.

 
Magdalena Senkowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psychopedagog oraz germanistka. Absolwentka Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Założycielka prywatnego gabinetu psychologiczno-pedagogicznego. Prowadzi zajęcia edukacyjne dla dzieci i programy wspomagania rozwoju najmłodszych (zabawy fundamentalne). Zwolenniczka Montessoriańskiego nurtu w edukacji dzieci oraz nauki czytania w oparciu o metodę czytania globalnego.

 
Agnieszka Sprawka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, certyfikowany kinezjolog edukacyjny (Certyfikat Educational Kinesiology Foundation, USA), doradca zawodowy. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener umiejętności miękkich w projekcie Aktywator II i Polska Szkoła Human Resources. Doradca zawodowy z doświadczeniem w realizacji licznych programów. W ramach współpracy z Domem Kultury "Czechów" w Lublinie prowadzi prelekcje dla szkół podstawowych i gimnazjalnych. Ukończyła kurs trenerski Coaching grupowy realizowany przez Fundację dla Jedności oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.

 
Aleksandra Stolarska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, z wykształcenia psycholog, pedagog i trener biznesu. Doświadczenie zdobywała pracując między innymi w organizacjach NGO na terenie województwa mazowieckiego, w których zrealizowała ponad 600 godzin warsztatów dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych o tematyce motywacji, mnemotechnik, komunikacji, blended learning, grywalizacji, twórczości, myślenia wizualnego, przedsiębiorczości oraz wykorzystywania narzędzi TIC w pracy i edukacji. Była zaangażowana w różnorodne projekty szkoleniowe dla studentów, m.in. Rozwój kompetencji miękkich studentów wydziału WPiA UKSW. Pracowała również z przedszkolakami, prowadząc warsztaty dramowe, rozwijające inteligencję emocjonalną. Chętnie współpracuje z dziećmi dyslektycznymi oraz doświadczającymi specyficznych trudności w uczeniu się. Wolne chwile poświęca rodzinie. Lubi gotowanie i ambitne kino.

 
Karolina Steciuk-Drobek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog i animator, trener twórczego myślenia i kreatywnej pracy dziecka. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wydziału pedagogiki i psychologii na kierunku pedagogika specjalna. Certyfikowany trener Sensoplastyka ® Elementy. Koordynator projektów, realizatorka i instruktor prowadzący warsztaty edukacyjne dla dzieci szkolnych w województwie lubelskim (poszerzanie kompetencji poznawczych, czytelniczych i koncentracyjnych, praca nad wyobraźnią i kreatywnością) i zajęć artystycznych skierowanych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pomysłodawca i właściciel klubokawiarni Studio nie nudno, która łączy świat Dorosłych i Dzieci, umożliwia im wspólne uczestniczenie w warsztatach i wydarzeniach kulturalnych oraz kreatywne spędzanie czasu. Jako wicedyrektor szkoły podstawowej ma możliwość osobiście obserwować i identyfikować trudności szkolne uczniów, dzięki czemu trafnie dobiera metody pracy i co zainspirowało ją do opracowania programu Mały Einstein, którego celem jest usprawnianie koncentracji uwagi i umiejętności zapamiętywania. Prywatnie mama Matyldy i Tytusa.

 
Jolanta Uran-Gędłek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, certyfikowany trener, konsultant oraz doradca dla managerów i właścicieli firm. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Pracuje jako wykładowca prowadzący zajęcia w jednostce edukacyjno-egzaminacyjnej w obszarze HR Management.  Od kilkunastu lat specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich (zarządzanie zespołem, motywowanie i delegowanie, prowadzenie rozmów oceniających, komunikacji zarządzania zmianą) oraz warsztatach rozwoju osobistego i integracyjnych. Absolwentka zarządzania (Wydział Zarządzania Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach) i psychologii (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie). Współautorka książki „Zarządzanie projektem szkoleniowym”, autorka cyklu artykułów na temat systemów ocen w „Personel i Zarządzanie”. Niegdyś grotołaz i miłośnik alpejskich szczytów. Dziś miłośnik rowerowych szlaków turystycznych małopolski i jogi.

 
Weronika Wadowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Z wykształcenia psycholog o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Współautorka programów rozwojowych dla dzieci, młodzieży oraz studentów. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty rozwojowe oraz profilaktyczne (budowanie relacji w grupie, rozwiązywanie konfliktów, współpraca, radzenie sobie z agresywnym uczniem, budowanie relacji uczeń-nauczyciel, komunikacja, asertywność) dla uczniów oraz dyrektorów szkół. Absolwentka licznych kursów i szkoleń z zakresu psychologii rozwojowej, psychoprofilaktyki oraz psychologii uzależnień. Prelegentka oraz uczestniczka wielu konferencji naukowych, m.in. ,,Oblicza uzależnień” (Lublin 2013); ,,Żyjący dla życia” (Lublin 2013); ,,Człowiek na rozdrożu w zmieniającym się świecie” (Lublin 2012). Wolontariuszka w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublinie.

 
Alina Wiąckowska-Pyrtek

Coach, trener, pedagog, mama. Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych Coach i Trener na Wyższej Szkole Europejskiej, szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching, Szkoły Trenerów Trwałego Rozwoju Meritum na poziomie Starszego Trenera wg Europejskich Ram Kwalifikacji, Szkoły dla Rodziców i Wychowawców. Łącznie odbyła ponad 1000 godzin różnego rodzaju treningów rozwijających kompetencje miękkie – głównie w obszarze prowadzenia szkoleń, coachingu oraz wszelkich aspektów komunikacji interpersonalnej. Prowadzi szkolenia z zakresu coachingu w edukacji, prowadzenia trudnych rozmów, godzenia życia prywatnego i osobistego, zarządzania sobą w czasie i wspierania dzieci w radzeniu sobie ze stresem. Obecnie prowadzi szkolenia głównie dla nauczycieli i rodziców. Prywatnie kocha rękodzieło, gotowanie, zwiedzanie świata, kabaret Hrabi, a przede wszystkim obserwowanie dwuletniej córki w zabawie.

 
Roksana Wojcieszak

trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz superwizor warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Pedagog, socjolog oraz trener umiejętności społecznych z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i społecznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz socjologii o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Gospodarki. Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera oraz kurs doskonalący z zakresu pracy metodą Dobrego Startu i Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Pracowała na stanowisku koordynatora do spraw profilaktyki alkoholowej i uzależnień w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne oraz zajęcia z wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenów wiejskich. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dzieckiem, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadzi szkolenia dla dzieci, nauczycieli i dyrektorów szkół. Mama. Prywatnie miłośniczka jazdy konnej i aktywnego wypoczynku.

Formularz kontaktowy

 
 
 
 
    

zgoda2

 



logo s

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki Prywatności.