Trenerzy Efektywnej Nauki i Szybkiego Czytania

 
Ewa Bącler

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz psycholog społeczny, certyfikowany coach, trener rozwoju osobistego, psycholog - konsultant pozytywnej psychoterapii, trener programu "Spadochron" z dziedziny planowania kariery. Pasjonatka rozwijania potencjału ludzi i budowania kultury proefektywnościowej w organizacjach. Swoje doświadczenia z wieloletnich pobytów zagranicznych - Rosja i USA przekuwa w rozwijanie autorskiego programu "Everyone can shine" ukierunkowanego na odkrywanie mocnych stron, preferencji edukacyjno-zawodowych i rozwijania odporności psychicznej, skierowanego do uczniów, osób indywidualnych, szkół i organizacji. Prywatnie mama gimnazjalisty i trzecioklasisty.

 
Katarzyna Cebulska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Pedagog, teolog,  dyplomowany coach, terapeuta RTZ. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie o specjalności psychopedagog i pedagog specjalny oraz teologii o specjalności teologia nauczycielska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyła podyplomowo Międzynarodowe Studia Coachingu w Zabrzu oraz Szkolenie Specjalistyczne z Mediacji Rodzinnych w Polskim Instytucie Mediacji uzyskując tytuł mediatora rodzinnego. Doświadczenie zawodowe w zdobywała m.in. pracując w szkole, przedszkolu, Miejskim Ośrodku Pomocy Sołecznej i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne dla kobiet doświadczających przemocy domowej. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dziećmi i dorosłymi, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prywatnie miłośniczka zwierząt, a zwłaszcza psów. W relacjach z ludźmi stawia na życzliwość i uśmiech.

 
Monika Curyło

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog, coach. Absolwentka studiów wyższych w zakresie pedagogiki terapeutycznej z rehabilitacją oraz studiów podyplomowych na kierunkach: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Life Coaching. Uzyskała certyfikat Zen Coacha w wyniku rocznego programu prowadzonego przez twórcę metody Kåre Landfalda w Warszawie. Ukończyła kursy podnoszące umiejętności pracy z grupami i w projektach, tj. Kurs trenerski I stopnia, Szkolenie trenerskie dla dorosłych pracujących z młodzieżą, Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą, Efektywność w projektach. Posiada wieloletnie doświadczenie prowadzenia warsztatów wśród różnych grup wiekowych i społecznych, tj. dzieci, młodzież, seniorzy, osoby niepełnosprawne, bezrobotne. Prywatnie miłośniczka leśnego włóczenia, ruchu autentycznego, Zen coachingu i produktywności.

 
Magdalena Czech

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, absolwentka psychologii, edukator seksualny. Na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu ukończyła studia wyższe w zakresie psychologii o specjalności: wspieranie rozwoju osobistego i zawodowego (coaching). Od ponad 3 lat prowadzi zajęcia z zakresu umiejętności miękkich dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Zajmuje się również edukacją seksualną dzieci, młodzieży i osób dorosłych - w szczególności profilaktyką niebezpiecznych kontaktów seksualnych. W swojej pracy magisterskiej zajmowała się badaniem skuteczności uczenia się słówek z języka obcego poprzez stosowanie mnemotechnik i przewidywaniem osiągnięć w nauce - dlatego nie wierzy, lecz WIE, że stosowanie mnemotechnik w uczeniu się naprawdę działa. Prywatnie uwielbia tańczyć zumbę, jeździć na rowerze oraz czytać książki – jej ulubiony autor to Haruki Murakami (jej marzeniem jest uścisnąć mu dłoń, choć myśli, że prędzej zemdlałaby z wrażenia).

 
Hubert Dąbrowski

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, lider i animator. Absolwent psychologii klinicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jako kurator społeczny motywuje do zmian i towarzyszy podopiecznym w ich resocjalizacji i odkrywaniu własnych zasobów. Lubi dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu grup młodzieżowych. Jest koordynatorem inicjatyw skierowanych do różnych grup społecznych i wiekowych. Uważa, że jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest odnalezienie pasji. Prywatnie uprawia tenis ziemny i rapuje.

 
Magdalena Fojcik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, trener kompetencji psychospołecznych. Od 10 lat realizuje warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywnej pracy zespołowej, etyki oraz twórczego rozwiązywania problemów. Pracując z różnymi grupami zawodowymi, dzieli się wiedzą na temat sposobów budowania odporności psychicznej na stres oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim, kończy studia z psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Kompetencje trenerskie rozwijała w ramach rocznej Szkoły Trenerów prowadzonej przez Stowarzyszenie Trenerów i Konsultatnów Zarządzania Matrik. Ulubiona forma pracy – interaktywny warsztat, ulubione narzędzie pracy – dyskusja. Ulubione pytanie – dlaczego?

 
Agnieszka Jadach

Trenerka efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholożka, dogoterapeutka, przewodniczka osób głuchoniewidomych. Ukończyła studia z psychologii o profilu klinicznym w SWPS we Wrocławiu (aktualnie Uniwersytet SWPS). Posiada także uprawnienia pedagogiczne. Już na studiach rozpoczęła pracę w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Uczuła dzieci i młodzież mającą trudną sytuację rodzinną i materialną niezbędnych umiejętności życiowych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi jako trener aktywności oraz jako przewodnik osób głuchoniewidomych. Jednocześnie pracuje z dziećmi, prowadząc zajęcia z edukacji wspomaganej z psem. Jako psycholog, pracowała z dziećmi dyslektycznymi, ich rodzicami oraz nauczycielami. W pracy oraz w wolnych chwilach towarzyszy jej Niwa, czarna suczka rasy Flat Coated Retriever. Po pracy uprawia dogtrekking, gra w gry planszowe i żongluje.

 
Aleksandra Jadach

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, specjalista ds. motywacji, początkujący psychoterapeuta. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Prowadzi warsztaty dla dzieci, nauczycieli i dyrektorów szkół. Udziela wsparcia dydaktycznego i motywuje uczniów do nauki, aby odnosili więcej sukcesów w szkole i życiu codziennym. Absolwentka licznych kursów i szkoleń z zakresu pomocy psychologicznej, obecnie w trakcie szkolenia z psychoterapii systemowej indywidualnej i rodzin w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej. Ukończyła Polsko-Angielską Szkołę Trenerów Młodzieżowych. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z młodzieżą w klubie środowiskowym, prowadząc warsztaty psychoedukacyjne w szkołach oraz udzielając konsultacji psychologicznych w projektach dotyczących przeciwdziałania przemocy. Pasjonatka górskich wędrówek, ciekawych książek, nocy z gitarą przy ognisku oraz eksperymentów kulinarnych.

 
Agnieszka Jekel

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog – od kilku lat prowadzi Niepubliczne Przedszkole „Wesoła Ciuchcia” w Lesznie. Jako glottoterapeuta prowadzi zajęcia z dziećmi z trudnościami w czytaniu, z orzeczeniem o dysleksji i dysgrafii. W wolnej chwili udziela się jako wolontariusz w Centrum Pomocy Psychicznej i Psychoterapii, gdzie prowadzi zajęcia z dziećmi z dysfunkcjami i zaburzeniami. Miłośniczka książek i dobrego kina.

 
Karolina Jóźwik

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Psycholog z uprawnieniami pedagogicznymi, trener.  Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów KRT I Stopnia. Swoje doświadczenie zdobywała głównie w Stowarzyszeniu Q Zmianom, gdzie pracowała jako autorka scenariuszy, koordynatorka projektów młodzieżowych oraz trenerka warsztatów psychoedukacyjnych skierowanych do dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Łącznie zrealizowała ponad 600 godzin pracy warsztatowej z różnymi grupami. Oprócz tego pracowała z dziećmi stosując platformę e-learningową Khan Academy (ponad 150 godzin). Miłośniczka korzystania z TIK, grywalizacji i myślenia wizualnego w edukacji. Związana jest również ze światem badawczym, a ściśle z badaniem wzmożonej pobudliwości psychicznej u osób szczególnie uzdolnionych. Prywatnie zwolenniczka aktywnego wypoczynku i gier planszowych.

 
Agnieszka Kaczorowska-Żydek

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog, metodyk, certyfikowany trener, doradca zawodowy. Od 17 lat nauczyciel matematyki, fizyki i informatyki. Recenzentka podręczników szkolnych.  Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie (ukończone 4 kierunki: Matematyka - studia magisterskie, Fizyka - studia magisterskie, Informatyka - studia podyplomowe i Doradca zawodowy – studia podyplomowe). Autorka publikacji dla nauczycieli, książek dla dzieci, nowel i zbiorów zadań z matematyki. Posiada certyfikat potwierdzający umiejętności trenerskie. Z pasją podchodzi do swojej pracy. Prywatnie miłośniczka przyrody i spacerów z psem oraz  matka 2 nastoletnich dzieci.

 
Klaudia Karcz

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Kwalifikacja zawodowe zdobyła w Szkole Podstawowej oraz Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej. Trener pierwszej pomocy przedmedycznej. W wolnych chwilach aktywnie spędza czas – jeździ na rowerze i rolkach, a w okresie letnim uwielbia chodzić po górach. Miłośniczka dobrego kina.

 
Maja Kempińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą jako pedagog, trener, wychowawca, terapeuta i przede wszystkim jako ich "pomocna dłoń". Ma sporą rodzinę, w której poza mężem i dziećmi jest również miejsce dla dwóch owczarków i świnki morskiej :) W wolnych chwilach z radością rozwija swoje hobby czyli wędruje po górskich szlakach, jeździ na rowerze oraz na nartach.

 
Magdalena Kępka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog - specjalność opiekuńcza z terapią pedagogiczną. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Aktorka w Grupie Teatralnej No Potatoes w Lublinie. Prowadzi warsztaty z improwizacji teatralnej i komunikacji interpersonalnej. Pracowała z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak też z trudną młodzieżą świetlicy socjoterapeutycznej. Z zamiłowania projektantka, krawcowa i stylistka.

 
Joanna Komorowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, doradca zawodowy. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Na co dzień prowadzi warsztaty dla dzieci i młodzieży z zakresu mnemotechnik, szybkiego czytania i kreatywności. Pasjonuje się również rozwojem potencjału ludzkiego, w tym pogłębianiu samoświadomości, kształtowaniu umiejętności interpersonalnych, przydatnych także na drodze kariery zawodowej. Najlepiej czuje się pracując z grupami, aczkolwiek ma również doświadczenie w poradnictwie indywidualnym. Prywatnie zafascynowana pracą z ciałem, zdrowym odżywianiem, aktywnym trybem życia.

 
Marzena Kowalczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, profilaktyk, certyfikowany coach ICF, specjalista z zakresu szkoleń psychologicznych, zwłaszcza z zakresu profilaktyki (agresja, przemoc, uzależnienia, Niebieska Karta) i umiejętności społecznych (komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, budowania współpracy, motywowania, radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z emocjami, wypalenia zawodowego). Prelegentka licznych spotkań i konferencji dla nauczycieli (Agresja i przemoc w szkole – Konferencje Psychologów i Pedagogów Szkolnych, Wrocław 2014; Mam klasę – pracuję z klasą – o budowaniu autorytetu wśród dzieci i młodzieży; Kielce 2015). Prowadzi warsztaty i szkolenia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie całej Polski. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła szereg szkoleń i kursów dotyczących pracy z grupą,  m.in. 160h kurs „Trener sukcesu – prowadzenie szkoleń”, realizowany przez Pracownię Psychologiczną Elżbiety Sołtys w Krakowie; 136h kurs „Wewnętrzny coach – najefektywniejsza forma rozwoju” realizowany przez HPR Group oraz „Trening Rozwoju Osobistego” realizowany przez Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków w Krakowie.

 
Agnieszka Kuc

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog, doradca, animator. Jej całe dotychczasowe życie zawodowe skupione jest wokół pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Cenne doświadczenia, nie tylko zawodowe, zdobywała jako kurator sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wołominie. Uczyła i pomagała małym uchodźcom z Czeczenii, ucząc ich języka polskiego, realiów i umiejętności społecznych – w charakterze pedagoga i animatora zajęć w Świetlicy Klubu Integracji i Edukacji Kulturowej. Będąc pedagogiem szkolnym opiekowała się uczniami szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum. Prowadziła zajęcia edukacyjno-profilaktyczne dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych, z zakresu skutecznej komunikacji społecznej jako profilaktyki bycia ofiarą przemocy seksualnej ze strony dorosłych, w ramach programu „Bezpieczne Dzieciaki". Ukończyła m.in. ZAP Assertiveness Training prowadzony przez brytyjską trenerkę asertywności z organizacji KIDSCAPE oraz Program Wsparcia dla Dzieci poszkodowanych przemocą rówieśniczą "Trening Pewności Siebie", organizowany przez Stowarzyszenie "Bliżej Dziecka". Jest absolwentką 50. edycji Szkoły Trenerów Metrum. W Instytucie Engram prowadzi zajęcia z dziećmi, młodzieżą oraz nauczycielami i dyrektorami szkół. Jest niespełnionym powieściopisarzem oraz zapalonym miłośnikiem koni i jazdy konnej w stylu western.

 
Judyta Litwin

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Jako trener umiejętności psychospołecznych szkoli licealistów. W ramach współpracy z Fundacją Kierunek Rozwój prowadzi warsztaty profilaktyczne z zakresu dobrego traktowania w szkołach podstawowych oraz z problematyki uzależnień w gimnazjum i liceum. W projektach normalizacyjnych uczestniczy przy testach IDS-2 oraz DTVP-3 i MFF. Realizuje badania dotyczące zdolności poznawczych, funkcji zarządczych, umiejętności psychomotorycznych, kompetencji społeczno-emocjonalne, kompetencji szkolnych i postaw wobec pracy wśród dzieci w wieku 5-20 lat na terenie całej Polski. Współpracowała z Fundacjami pomagając dzieciom w rodzinach zastępczych. Doskonaliła język angielski podczas rocznego pobytu w Londynie. Ukończyła kurs trenerski "Train the training ". Obecnie jest w trakcie kursu Szkoły Trenerów Warsztatów Umiejętności Psychospołecznych Fundacji Kierunek Rozwój. Kocha jazz, a w wolnych chwilach śpiewa w zespole. W ludziach ceni kreatywność i odwagę.

 
Beata Maleska-Pająk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, wieloletni nauczyciel, pedagog, instruktor teatralny, profilaktyk. Z zamiłowania anglista i edukator historii najnowszej we współpracy z Instytutem Pamięci Narodowej. Pracuje z uczniami w różnym wieku – od szkoły podstawowej po studentów. Zafascynowana aktywnymi metodami pracy z młodzieżą oraz teatrem amatorskim i profilaktycznym, który może pełnić funkcję terapeutyczną. Regularnie od 7 lat prowadzi warsztaty teatralne w ramach Śląskich Przystanków PaT. Uczy emisji i dykcji głosu, choreografii, poruszania się w przestrzeni scenicznej, recytacji oraz tego co związane z ciałem i teatrem. Swój wolny czas poświęca przede wszystkim podróżom w gronie rodzinnym. Uwielbia pływanie, nordic walking, taniec, a także sport walki crav maga.

 
Julia Marcinowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, trener rozwoju osobistego, mediator, właścicielka ośrodka holistycznego rozwoju człowieka CUD Grochów. Z wykształcenia socjolog – specjalista ds. małżeństwa i rodziny (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim); absolwentka kursu trenerskiego I stopnia Fundacji 11 Muz; absolwentka rocznego kursu Studium Integralnego Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii oraz Szkoły Trenerów Warsztatów Umiejętności Psychospołecznych Fundacji Kierunek Rozwój. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Negocjacji, Mediacji i innych Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Wydziale Prawa i Administracji UW. Obecnie współpracuje jako ko-mediator w Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów WPiA UW oraz jako członek zespołu trenerskiego Fundacji Kierunek Rozwój prowadząc warsztaty psychoedukacyjne dla dorosłych, dzieci i młodzieży - szczególnie z obszaru rozwoju osobistego, empatycznej komunikacji Porozumienia Bez Przemocy (tzw. Nonviolent Communication), rozwiązywania konfliktów, czy profilaktyki przemocy i profilaktyki uzależnień. Od 2016 właścicielka ośrodka holistycznego rozwoju człowieka w obszarze Ciała, Umysłu i Duszy – CUD Grochów. Uwielbia być z ludźmi i dla ludzi, towarzysząc im w ich wewnętrznym rozwoju i odkrywaniu siebie. Pasjonatka samorozwoju, pieszych wędrówek po górach, jogi, sportów zimowych oraz jazdy na rowerze.

 
Paulina Mierzejewska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog. Swoje doświadczenie psychologiczne zdobywała w Hospicjum Dziecięcym. Pracowała jako trener umiejętności komunikacji międzykulturowej oraz prowadziła szkolenia z zakresu wykrywania kłamstwa. Uwielbia pracę z dziećmi oraz efektywne sposoby nauczania. Wychodzi z założenia, że nauka nie musi być nudna by przynosić rezultaty. Prywatnie uwielbia malować i podróżować.

 
Aleksandra Paradowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog. Absolwentka psychologii społeczności na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Otwarta na ludzi, potrafi inspirować i motywować do pracy. Jest bardzo dobrym obserwatorem rzeczywistości. Jako animatorka czasu wolnego dla dzieci prowadzi zajęcia z wykorzystaniem metod kreatywnego myślenia. Dla młodzieży i osób dorosłych realizowała zajęcia z zakresu integracji grupy oraz umiejętności społecznych. Uwielbia pracę z ludźmi. Jej dwie największe pasje to podróże i muzyka. Marzy o nagraniu własnej płyty.

 
Maria Piwowarczyk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, life coach, pedagog. Posiada uprawnienia mediatora w zakresie mediacji rodzinnej. Pasjonatka psychologii oraz rozwoju własnego i innych. Powołana do pracy z ludźmi. Współtworzy i prowadzi Weekendowe Warsztaty Rozwojowe – warsztaty rozwoju osobistego dla młodzieży i dorosłych, oparte o metody i narzędzia coachingowe. Główne obszary warsztatów to: rodzicielstwo, relacje, kariera oraz motywacja. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Głęboko wierzy w to, że wszystko co nas spotyka ma swój cel i działa dla naszego dobra. Jej ulubiony cytat to: "Każdy człowiek powinien wiedzieć, że ma do zaoferowania światu coś, czego świat bez jego udziału nie otrzyma”.

 
Sylwia Płukis

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach, trener, edukator, pedagog. Od 20 lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi, środowiskiem biznesowym i edukacyjnym. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Posiada wykształcenie pedagogiczne, socjologiczne ze specjalizacją Coaching i psychologia społeczna. Jest dyplomowanym pracownikiem socjalnym oraz certyfikowanym trenerem i coachem. Członek ICF POLSKA i Amnesty Internationale Polska. Były Wiceprezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Twórca Klubu Malucha "Wyspa Skarbów" w Wodzisławiu Śląskim. Kierownik jednostki terenowej "Flota Młodych" - świetlicy dla młodzieży w latach 2009-2013. Wierzy w potencjał ludzki, w siłę do zmiany, która tkwi w każdym z nas. Żona, przyjaciółka, matka trójki fantastycznie różnych chłopaków. Kocha podróże, dobrą książkę, jazdę na rolkach i rowerze, przebywanie w dobrym towarzystwie i czarną aromatyczną kawę :)

 
Edyta Rogozińska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, pedagog, doradca zawodowy, certyfikowany mediator. Absolwentka resocjalizacji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe na Politechnice Krakowskiej oraz Szkołę Mediacji Krajowego Centrum Mediacji w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z trudną młodzieżą. Od lat łączy pracę w Instytucie Engram z praktyką szkolną w jednym z krakowskich zespołów szkół integracyjnych jako pedagog wspomagający. Prywatnie uwielbia być w ruchu i wśród ludzi. Biegaczka - inicjatorka i współzałożycielka klubu biegowego Zakrzowiec Team Challenge. Szczęśliwa żona Darka i mama Zosi.

 

 
Ilona Rytwińska-Berc

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, coach. Absolwentka filologii germańskiej o specjalościach pedagogicznej i translatologicznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II w Lublinie oraz studiów podyplomowych w zakresie coachingu i neurolingwistycznego programowania. Certyfikowany coach ICI oraz Practicioner In the Art of NLP. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu zarówno dzieci jak i dorosłych. Niestrudzony słuchacz i rozmówca. Zafascynowana rozwojem osobistym i mnemotechnikami. Wierzy w potencjał każdego człowieka i stara się go wydobyć. Prywatnie kocha podróżować oraz rodzinnie układać puzzle.

 
Magdalena Senkowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psychopedagog oraz germanistka. Absolwentka Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Założycielka prywatnego gabinetu psychologiczno-pedagogicznego. Prowadzi zajęcia edukacyjne dla dzieci i programy wspomagania rozwoju najmłodszych (zabawy fundamentalne). Zwolenniczka Montessoriańskiego nurtu w edukacji dzieci oraz nauki czytania w oparciu o metodę czytania globalnego.

 
Karolina Sęk

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, początkujący psychoterapeuta (w trakcie szkolenia w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie), filolog rosyjski. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, Śląskiej Szkoły Trenerów Meritum, uczestniczka wielu szkoleń z zakresu uczenia osób dorosłych, pomocy psychologicznej, psychoterapii indywidualnej, grupowej i rodzin. Od siedmiu lat prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z całej Polski oraz podopiecznych i pracowników organizacji pozarządowych na terenie województwa śląskiego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego, a także grup wsparcia i grupowych treningów rozwoju osobistego. Fascynatka Action Learning. Uwielbia gotować potrawy z różnych części świata, czytać (szczególnie współczesną literaturę rosyjską), rozwiązywać zagadki logiczne i … uczyć się co raz to nowych umiejętności.

 
Agata Sobiecka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, trener funkcji poznawczych; psycholożka z kliniczną ścieżką specjalizacyjną z zakresu neuropsychologii; magister filozofii w Zakładzie Epistemologii i Kognitywistyki UAM; absolwentka studium psychoterapii metodą psychologii procesu oraz amerykańskiego programu Mindful Schools (mindfulschools.org). Jako trenerka umiejętności psychospołecznych, zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleń i warsztatów dla dorosłych i młodzieży. Jej ulubionym tematem jest radzenie sobie ze stresem i agresją za pomocą uważności (mindfulness). Prowadzi treningi funkcji poznawczych, uwagi i pamięci z wykorzystaniem biofeedbacku, podczas których podkreśla znaczenie wewnętrznego spokoju w odsłanianiu pełnego spektrum możliwości ludzkiego umysłu. Wykorzystywała podejście mindfulness z nauczycielami i rodzicami w pracy nad złością własną i wypaleniem zawodowym; z kierowcami w pracy nad agresją drogową, uwagą i spostrzeganiem; z seniorami w pracy nad spowolnianiem procesów starzenia się; w biznesie w pracy nad równowagą między osiąganymi wynikami, a stresem i zdrowiem. W życiu prywatnym: praktykuje medytację. Odbyła kilkuletni trening w USA i Korei Południowej.

 
Agnieszka Sprawka

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, psycholog, certyfikowany kinezjolog edukacyjny (Certyfikat Educational Kinesiology Foundation, USA), doradca zawodowy. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener umiejętności miękkich w projekcie Aktywator II i Polska Szkoła Human Resources. Doradca zawodowy z doświadczeniem w realizacji licznych programów. W ramach współpracy z Domem Kultury "Czechów" w Lublinie prowadzi prelekcje dla szkół podstawowych i gimnazjalnych. Ukończyła kurs trenerski Coaching grupowy realizowany przez Fundację dla Jedności oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.

 
Aleksandra Stolarska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, z wykształcenia psycholog, pedagog i trener biznesu. Doświadczenie zdobywała pracując między innymi w organizacjach NGO na terenie województwa mazowieckiego, w których zrealizowała ponad 600 godzin warsztatów dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych o tematyce motywacji, mnemotechnik, komunikacji, blended learning, grywalizacji, twórczości, myślenia wizualnego, przedsiębiorczości oraz wykorzystywania narzędzi TIC w pracy i edukacji. Była zaangażowana w różnorodne projekty szkoleniowe dla studentów, m.in. Rozwój kompetencji miękkich studentów wydziału WPiA UKSW. Pracowała również z przedszkolakami, prowadząc warsztaty dramowe, rozwijające inteligencję emocjonalną. Chętnie współpracuje z dziećmi dyslektycznymi oraz doświadczającymi specyficznych trudności w uczeniu się. Wolne chwile poświęca rodzinie. Lubi gotowanie i ambitne kino.

 
Weronika Wadowska

Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania. Z wykształcenia psycholog o specjalności psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Współautorka programów rozwojowych dla dzieci, młodzieży oraz studentów. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc warsztaty rozwojowe oraz profilaktyczne (budowanie relacji w grupie, rozwiązywanie konfliktów, współpraca, radzenie sobie z agresywnym uczniem, budowanie relacji uczeń-nauczyciel, komunikacja, asertywność) dla uczniów oraz dyrektorów szkół. Absolwentka licznych kursów i szkoleń z zakresu psychologii rozwojowej, psychoprofilaktyki oraz psychologii uzależnień. Prelegentka oraz uczestniczka wielu konferencji naukowych, m.in. ,,Oblicza uzależnień” (Lublin 2013); ,,Żyjący dla życia” (Lublin 2013); ,,Człowiek na rozdrożu w zmieniającym się świecie” (Lublin 2012). Wolontariuszka w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublinie.

 
Alina Wiąckowska-Pyrtek

Coach, trener, pedagog, mama. Trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych Coach i Trener na Wyższej Szkole Europejskiej, szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching, Szkoły Trenerów Trwałego Rozwoju Meritum na poziomie Starszego Trenera wg Europejskich Ram Kwalifikacji, Szkoły dla Rodziców i Wychowawców. Łącznie odbyła ponad 1000 godzin różnego rodzaju treningów rozwijających kompetencje miękkie – głównie w obszarze prowadzenia szkoleń, coachingu oraz wszelkich aspektów komunikacji interpersonalnej. Prowadzi szkolenia z zakresu coachingu w edukacji, prowadzenia trudnych rozmów, godzenia życia prywatnego i osobistego, zarządzania sobą w czasie i wspierania dzieci w radzeniu sobie ze stresem. Obecnie prowadzi szkolenia głównie dla nauczycieli i rodziców. Prywatnie kocha rękodzieło, gotowanie, zwiedzanie świata, kabaret Hrabi, a przede wszystkim obserwowanie dwuletniej córki w zabawie.

 
Roksana Wojcieszak

trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz superwizor warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Pedagog, socjolog oraz trener umiejętności społecznych z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i społecznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz socjologii o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Gospodarki. Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera oraz kurs doskonalący z zakresu pracy metodą Dobrego Startu i Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Pracowała na stanowisku koordynatora do spraw profilaktyki alkoholowej i uzależnień w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej. Realizowała zajęcia psychoedukacyjne oraz zajęcia z wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenów wiejskich. Posiada doświadczenie z zakresu pracy indywidualnej z dzieckiem, jak również prowadzenia warsztatów dla grup. Prowadzi szkolenia dla dzieci, nauczycieli i dyrektorów szkół. Mama. Prywatnie miłośniczka jazdy konnej i aktywnego wypoczynku.

Zapisz się na bezpłatną lekcję pokazową

 
 
 
 
   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133poz. 883. z późn. zm.).  
    
 



logo s

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.